tirsdag 15. mars 2011

Skal det være en kopp te med solskinn i?


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

For en nydelig dag! Sol fra blå himmel, snø som smelter så fort at man hører det renner og drypper over alt og fulger som synger.
Herlig med vår :)
Det har blitt en lang og god tur på lille prinsessen og meg. Det er godt å komme seg ut litt mer, etter en lang vinter med uframkommelige veier.
Vel hjemme igjen var det tid for å kose seg med en deilig kopp påskete, med solskinn i :)

IMG_2141

Og ute ved husveggen sto det noen overraskelser jeg trodde jeg skulle måtte vente lenge på:

IMG_2104

Tulipaner på veg :) Krokusen kommer også, og jeg erklærer herved våren for åpnet!

IMG_2108

Ønsker deg en flott tirsdag :)

22 kommentarer:

  1. Så herlige bilder, og skjønne vårtegn!! Nå går vi mot en fin tid:) Tusen takk for koselige ord inne hos meg. Og ikke bekymre deg for at jeg gjør for mye, jeg prøver å ta det med ro også;) Men det er rart det der, er så mye jeg gjerne vil ha gjort før babyen kommer! I dag er det fire uker til termin, håper å føde litt før siden de første to kom 11 og 17 dager før. Hvordan var det for deg? Har skjønt at tredjegangsfødende kan være litt "ustabile" ift fødsel:) Så stor lillejenta di har blitt forresten! Nydelig! klem fra silje.

    SvarSlett
  2. Hei Margrethe
    Så koselig innlegg ♥ - en kopp te med solskinn hadde vært veldig godt :) En herlig tid vi går i møte, når sola begynner å varme, det begynner å spire og smelte rundt oss :) deilig, deilig…. Ønsker deg en fortsatt herlig dag, og fortsatt fin uke… Klem fra Mette

    SvarSlett
  3. Ja takk gjerne!
    Den tekoppen såg god ut!
    Nå smelter det å under snøen venter løkblomstene. I husveggen er snøen borte alt. Krysser fingre og tær++ for at me ikkje får påfyll av snø.

    Er forkjøla så noe langtur legger ikkje eg ut på. Skal kose meg med tekoppen min istedenfor.

    Klem,

    SvarSlett
  4. Så flott innlegg! Virkelig vårlig og lekkert. Falt for den nydelige koppen med te og solskinn i. :) Lekkert var det, og så fint å se at det tiner og spirer hos deg. :))

    SvarSlett
  5. Høres og ser ut som nydelig vårstemning hos deg Margrethe :o)
    Koselig denne koppen din !

    SvarSlett
  6. Nydelig!!!...endelig er våren her:)
    Ser tulipanene mine også titter frem her i solveggen:)
    Ha en fin kveld, klem Hanne

    SvarSlett
  7. Kjempefint innlegg.
    Ja nå er våren kommet:)
    Så koselig at det har begynt og spire til deg.
    Klem Synnøve

    SvarSlett
  8. Ser att våren gör stora framsteg även hos dig, hoppas dagen din varit bra, klemmer VIOLA

    SvarSlett
  9. Nydelig innlegg! Herlig med solskinn og vårtegn. Ingenting er bedre akkurat nå. Solskinn har det vært her i nord også,men noen vårtegn vet jeg ikke.. kanskje under snøen.
    Ha en god kveld.
    Klem Christina

    SvarSlett
  10. Så skönt det låter och ser ut. Njut vårsolen :)

    SvarSlett
  11. Grattis, våren har kommit till dig!
    En kopp te är alltid rätt:)
    Kram

    SvarSlett
  12. Ja takk :-)ja nå SKAL det være vår :-)

    Ønsker deg en fiiin kveld !
    klem, Nostalgia

    SvarSlett
  13. JA !
    Lykken er deilig sol og god te.
    Godt når solen atter igjen viser frem tørre fortau og deilig hagelukt

    SvarSlett
  14. Det er en fantastisk følelse når vårtegnene begynner å melde seg. Koselige bilder. :) Herlig vårkopp du viser bilde av også. Klemklem!

    SvarSlett
  15. Ahhh...så deilig=)! Nå håper jeg at det snart kommer noen spirer hos oss også!!

    Ha en fiiin kveld=)!
    Klemmer!

    SvarSlett
  16. Åh, en spire! ♥ Jeg har ikke turt å kikke etter i solveggen min enda, men det er riktig vårlig her hos med også i dag (trondheim). Det er DEILIG med LYS og VARME! Og god te i pen kopp hjelper definitivt også på stemningen.

    Ha en fin tirsdagskveld!
    Anne Camilla

    SvarSlett
  17. ÅÅÅ dette var virkelig et vårlig innlegg...Herlig når snøen smelter og man ser at det faktisk gror under det tykke teppe som har ligget der i mange mnd..

    Og kunne nyte en kopp te ute høres herlig ut..

    Kos deg i vårsolen Margrethe..

    Klemmer

    SvarSlett
  18. ååhh ... her er det jo åpåskestemning...
    nydelig..! har make kopp, forresten..
    klem,magny

    SvarSlett
  19. Hei Margrethe. Så koselig å komme inn til deg hvor det er te med solskinn i! Skjønner du må ha hatt en herlig dag, og da du attpå til fant tulipaner på vei opp, må vel det hele ha vært fullkomment. Her på indre østlandet er vi ikke akkurat der enda, men det kommer jo etterhvert. Gleder meg! Så herlig å se roser du er glad i på siden på bloggen din, er så glad i både Mary Rose og Maidens Blush jeg også. Og det gamle huset deres, ser helt herlig ut!
    Tusen takk for så hyggelig kommentar hos meg også. :-) Ønsker deg fine vårdager, Marghrethe!

    Klem fra Trine

    SvarSlett
  20. Heisan :)
    For en utrolig koselig blogg du har! Har vært her inne lenge nå å lest gjennom flere av innleggene dine. Har lagt meg til som følger hos deg så jeg finner deg igjen :)
    Ps. Giveaway inne hos meg om du har lyst å bli med?
    Klem fra Lise

    SvarSlett
  21. Ser at smeltingen har kommet lenger hos dere enn her og en kopp te smaker godt, alltid :)
    Koselig å se det spirer i bakken.
    Kos deg med våren :)
    Klem

    SvarSlett
  22. Kan ikke du komme og åpne våren her også. med meteren med snø i hele hagen så er det ikke mye vår. Har sotte ute på trappen i dag, og sanken noen fregner på nesetippen. også ser jeg fram til 8 varme i uken som kommer. det hjelper på snøsmeltingen.
    :)

    SvarSlett