fredag 11. mars 2011

Oldemorteppe

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jeg har lenge ønsket meg et oldemorteppe. Og min snille mamma laget et til meg. Jeg har blitt mer og mer glad i grått og rosa, og valgte ut noen duse, rolige farger.

IMG_2072

Jeg synes det ble kjempefint, og ikke minst, det er varmt og godt og har vært flittig i bruk denne senvinteren.

IMG_2076

Av både store og små.

IMG_2086

Jeg ønsker alle mine bloggvenner en kjempefin helg, håper dere får se solen og kjenner vårfornemmelser!

18 kommentarer:

  1. Heisan..

    For en kjempeskjønn prinsesse du har!
    Teppet var jo nydelig også da...

    Kjempekoselig med innlegg fra deg. Beklager mine sene svar, det skyldes at det er veldig travelt hos meg for tiden. Vi blogges, stoor helgeklem

    SvarSlett
  2. hei.
    så snill en mamma du har, å teppe hadde nydelige farger,
    skjønn lita jente der,
    ha en fin kveld og helg,
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  3. Hei M., nydelig teppe, kjekt å ha snille mødre. Nydelig liten prinsesse, tenker nok hun er dronningen i huset jeg. Så stor hun har blitt og så utrolig fort tiden går, men det ser du vel godt du også. Vårfornemmelser??? her ligger snøen, hvis frosten også kommer nå blir det glatt ute. Kos deg i helgen, klem fra Mona.

    SvarSlett
  4. Så fint teppe du har fått. Og vakre farger sammen :)
    Klem fra meg

    SvarSlett
  5. Et nydelig teppe og så flotte farger=)! En kjempe snill mamma du har!!

    Ha en herlig helg og kos deg masse!
    Klemmer!

    SvarSlett
  6. Skjønne lille prinsessen :-)

    Nydelig teppe ! Du har en snill og flink mamma :-)

    Ønsker deg en fiiin helg !
    Klem, Nostalgia

    SvarSlett
  7. Så nudelig en jente - og så stoor hun har blitt!
    Tusen takk for koselig hilsen M - ble så glad for å høre fra deg:-D
    Riktig god helg,
    klem Hege.

    SvarSlett
  8. så søt lita dukke da..!! og det vakre teppe... så heldig som har noen til å hekle for deg.. har et liggende selv i bla disse fargene, heklenålen ble med ett så tung...
    så utrolig bild eher iunder, nydleig kopp meg kylling oppi...
    klem fra magny :o)))

    SvarSlett
  9. Gurimalla- plutselig har du fått ei stor tulle- skal si tiden går fort!! Nydelig teppe,godt å ha noen man kan legge inn bestillinger hos;9 Selv så sliter jeg med ferdistillingen av diverse håndarbeidsprodukter;) Ønsker deg ei riktig god helg;)

    SvarSlett
  10. ÅÅÅ for en skjønn lita jente... de nydeligste øyne..

    Og teppe ditt var nesten like vakkert..hihi..
    de herligste fargene..

    god helg =))

    klemmer til deg =))

    SvarSlett
  11. Kjempeflott bestemorsteppe mammaen din har laget til deg, og fargene helt nyyydelig! Skjønn er også lilletulla :o)

    Ønsker deg en superduper god helg!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  12. Ååååå for søt prinsesse da...nydelig jente
    Teppe ditt var flott med nydelige farger
    Kjempe koselig blogg du har'
    Fin helg ønskes deg
    Hilsen fra meg

    SvarSlett
  13. Vilken vacker pläd, men vackrast är den lilla flickan!
    Kram

    SvarSlett
  14. Vilken underbar mormorspläd i ljuvliga vårfärger, här lyser solen och det kommer att bli en underbar vårdag, Oslosonen är hemma för att fira sin födelsedag, så här blir det tårtkalas i em, ha en skön helg,

    klemmer VIOLA

    SvarSlett
  15. Vilken fin pläd, så kul att ha en mamma som kan sånt. Här går dom flesta handarbeten åt motsatt håll.. Prinsessan, vilket sötnos :)

    SvarSlett
  16. SÅ flott teppe!!
    Heldig du er :)

    God helg,
    Klem Jatte <3

    SvarSlett
  17. Det var nydelig ditt nye teppe. Jeg elsker slike rute tepper.Og har heklet flere allerede.

    SvarSlett
  18. Så heldig du er...jeg vet hvor mange timer det er langt ned i det kan du si;o) Likte fargene spesielt godt. Ønsker deg en fin uke videre. Klem fra Maliva

    SvarSlett