mandag 21. mars 2011

Man har alltids brukt for noe nytt GG :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Noen søte små polkadotter fra Greengate har kommet i hus :) På butikken var jeg litt i tvil om hvilke farger jeg skulle ha, og bestemte meg for at en av hver var akkurat passe. Fikk “hjelp” av min kjære til avgjørelsen: Hvis du har brukt for dem, så kjøp dem, sa han.
-Om jeg har brukt for dem? Selvfølgelig har jeg det! Det er da et hav av muligheter for at de skal komme til nytte :)

IMG_2342
De er ganske små, og helt perfekte til å servere grøt ol til lille prinsessen + til en hel masse andre ting, selvsagt :)

IMG_2338
Den lille mini lattekoppen har vært mye brukt, og skålene er ikke så langt unna i størelse. Synes de er koseligere enn mange av barneskålene som er på markedet,.
Det er ingenting galt med rosa disneyprinsessser, Olebrummer og Pippi Langstrømper, men jeg er litt lei av den sjangeren på alt av tøy, lamper, kopper, tepper sengetøy osv. Så  jeg ble ganske fornøyd da jeg kom over disse skålene. Passe størelse, søte og dekorative. At de passer til resten av serviset er jo heller ingen ulempe :)

IMG_2348

Takk for at du tittet innom :) Ønsker deg en fin dag!

26 kommentarer:

  1. Synest det var fint sagt av din mann :O)
    Bruker skålene og latte koppene til bl.a tacotilbehør! De kan jo anvendes til så mye..

    ha en fin ny uke Margrethe

    SvarSlett
  2. Oi,så mye flott GG du har kjøpt,Margrethe.Jeg har faktisk bare noen spisebrikker og en liten mugge fra GG.Fortsatt fin uke.Klem

    SvarSlett
  3. Jättesöta, känner igen dem från butik i närheten, passar väl utmärkt till barn, särskilt prickmönstret:)
    Ha det gott!
    Kram

    SvarSlett
  4. Dom är så söta, servicen passar ihop oansett val ser jag. Själv har jag bara fyra krus men dom är välanvända. Törs inte ta hem flera, min man är dins raka motsats..
    Ha en fin vecka :)

    SvarSlett
  5. Kjempe fine og fint med flere forskjellige
    Heldig er du...ha en fin morgendag og takker for koselig kommentar
    Klem til deg

    SvarSlett
  6. Kjempesøte ! det blir litt av hvert hos meg også, synes alle er like fine :-)

    Ønsker deg en fiiin uke !
    Klem, Nostalgia

    SvarSlett
  7. Ja det var en pen liten samling du har der:)
    Kos deg
    klemklem

    SvarSlett
  8. Masse flott GG her og snill er mannen :)
    Kos deg med prinsessen i det fine været.
    Klem

    SvarSlett
  9. Hei Margrethe
    Nydelig med Green Gate, og ja – det er noe som vi trenger og har bruk for :)) Elsker disse herlige mønstrene og fargene – frisker opp rundt omkring… Ønsker deg en kjempeflott dag videre, klem fra Mette

    SvarSlett
  10. Bra mann du har, i tilegg til mye fin GG...!
    klem♥

    SvarSlett
  11. Så mye flott GG du har, og klart vi har brukt for mer ;)
    Kjempesøtt dynetrekk du har laget i forrige innlegg. Og koselig at du har begynt å blogge igjen.
    Ønsker deg en fin kveld!
    Klem T

    SvarSlett
  12. Vilka underbara koppar, verkligen vårliga, ha en fin kväll, här har vi haft ett underbart vårväder sista tiden :) kram

    SvarSlett
  13. Man har alltid bruk for søte GG-ting,har ikke så mye,men liker dem veldig godt!Ha en god dag!

    SvarSlett
  14. Green gate har mye fint! Og i de herligste farger , men blir jo glad bare av å se på dem;)
    Klem

    SvarSlett
  15. Bruk for Green Gate?? Seff, hihi;))
    Med det svaret hadde jeg virkelig shoppet ♥
    Flotte de du har kjøpt, søte med polkadotter på;)
    Jeg bruker de til Taco og jeg, setter en ekstra spiss på middagen med fine skåler, i allefall for mor ♥

    Ha en fin helg!

    Klem Line

    SvarSlett
  16. Hi, hi - jeg kunne ikke sagt meg mer enig - en GG passer alltid inn!!! Så masse flott du har kjøpt deg da - delv har jeg bare latte krusene, i to ulike utgaver - men vil selvsagt ha mer...;o)

    Ønsker deg en fin fredag og en flott kommende helg!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  17. Go`mann du....grattis med GG;o)
    Klem fra meg

    SvarSlett
  18. Jeg er veldig glad i GG så det er bare å slå seg løs!

    Klem Pink lady

    SvarSlett
  19. Det har blitt endel GG her også- så jeg skjønner deg veldig godt!! Jeg synes ogås det er praktisk med de skålene- kan brukes til litt av hvert;) Håper du får ei fin helg!!

    SvarSlett
  20. Selvfølgelig er det det!!:) Jeg tror det er mange som er blitt GG avhengig, jeg er en av dem;) Praktisk og fiiint er veldig bra kombinasjon!

    Tusen takk for hyggelig babygratulasjon hos meg Magrethe:)

    Klem Julie:)

    SvarSlett
  21. Nydelige skåler min venn! Jeg har også gjort som deg; samlet forskjellige Greengate kopper - det er egentlig det som er mest spennende;o)))
    Ønsker deg en flott påske - hilse hele gjengen og kose dere masse.
    Klem fra Solveig

    SvarSlett
  22. Hei Margrethe :)
    Titter bare innom for å ønske deg en fin helg ღ og høre at du har det bare bra :) Lenge siden jeg hadde sett eller hørt fra deg ღ Stor klem fra Mette

    SvarSlett
  23. ich liebe ihr green gate geschirr!!! viele liebe grüße aus deutschland, angie

    SvarSlett
  24. thank you so much. fosbobetr good Archive

    SvarSlett