tirsdag 28. september 2010

Sink på kjøkkenet


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

På kjøkkenhyllene mine er det for tiden sink som får stå framme. Jeg liker godt den matte, grå overflaten som skinner når det kommer på lys på. Sinkhjertet med teksten “GOOD LUCK”  fikk jeg av en venninne da hun hørte jeg skulle ha baby.

BILD0799

Det er koselig å tenne lys, det blir ofte gjort om morgenen nå når jeg er hjemme på dagen. Kaffen smaker ekstra godt når det er koselig steming.

BILD0789

Jeg falt for denne ranken, og den måtte få være med hjem.

BILD0793

Den er pyntet med søte hjerter, knapper og perler. De matte grågrønne bladene står fint til sinkpotten og hvite detaljer.

BILD0792

Hyllene er laget av min svigerinnes far. Han lager dem til inntekt for et barnehjem i Ukraina, hvor de har vært engasjert i mange år.

BILD0802

På den nederste hyllen står en Greengatemugge jeg fikk til bursdagen min, som en fin kontrast til at det grå.

Så må jeg takke så masse for alle koselige gratulasjoner i innlegget under. Det har vært så koselig å skru på PCen hver dag og se at så mange deler gleden med meg :)

18 kommentarer:

  1. Herlige bilder fra kjøkkenet deres=)! Jeg er også VELDIG glad i sink og hjerteranke=).

    Ha en flotters tirsdag!! Nå skal jeg ut å nyte solen=)!!!
    Klemmer!

    SvarSlett
  2. En kjempe flott hylle,med nydelige ting på.
    Ha en flott tirsdag!
    Klem Christina

    SvarSlett
  3. Åh, så mange fine bilder du viser Margrethe:) Kjempemange fine ting du har:)

    Ha en flott tirsdag:)

    Klem:)

    SvarSlett
  4. sink er jo bare så lekkert og tøft.jeg liker det kjempe godt:)flotte bilder du viser.likte godt de sinkholderene til telysene dine.de var søte.ha en flott dag.klem:)

    SvarSlett
  5. Kjempe koselig stemming på kjøkkenet:) Det sink hjertet var kjempe fint!

    Jeg tenkte jeg forresten skulle spørre deg om hvordan du synes det er å ha fransk bulldog? Min kjære har utrolig lyst på det og vi vurderer derfor å utvide familien med en. Har hørt at de er gode familiehunder, men kan ha litt helsemessige problemer som følge av den korte nesen. Stemmer dette? er det andre ting vi bør være oppmerksom på?

    Ønsker deg en kjempe fin dag!

    Klem

    SvarSlett
  6. Utrolig nydelig. Jeg er også veldig glad i sink:)

    Gratulerer med et lite vidunder. Utrolig skjønn. Jeg ser særlig svak for disse små med så mye mørkt hår, da smelter jeg bare helt;)

    Nyt hverdagen hjemme:)

    Klem Pink lady

    SvarSlett
  7. Så fine hyller,og fine ting til pynt!Sink og hjerteranke,det finnes her i heimen også!
    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  8. Nydelige ting du har pyntet med,Margrethe.Dere har et veldig fint kjøkken.Har ikke så mye zink,men synes det er en fin kontrast til det hvite.Klem

    SvarSlett
  9. Så lekkert med zink på kjøkkenet, du lager de skjønneste stilleben :-)

    Ønsker deg en fiiin kveld !
    Klem, Nostalgia

    SvarSlett
  10. Å så fine bilder,å det er kjempe fint med zink og hylla di var jo kjempe fin,-)
    Ønsker deg og dine en fortsatt fin kveld.
    Klem fra ferskbloggeren fruen (Heidi)

    SvarSlett
  11. Hei!
    Må nesten kommentere innlegget ditt under først... så utroooolig nydelig - tenker du koser deg hjemme, ja! Er jo ferdig med babytiden her i huset - men kjenner det rasler bittelitt i eggstokkene når jeg ser slike herlige bilder!!!

    synes også Zink er flott - og det var så koselig pyntet på hyllene!!! Slike stilleben er virkelig godis for øynene!!
    ønsker deg en flott uke!

    Klem fra Lunalu

    SvarSlett
  12. Så koselig, jeg er også glad i zink. Så søt hyllen din var, og lekre bilder.
    Ønsker deg en fin uke, Klem T

    SvarSlett
  13. Hei Margrethe
    Så utrolig koselig med et innlegg fra deg igjen....må tro jeg har kikket etter deg!!!
    Gratulerer så mye med den skjønne lille.....så heldige dere er!!!
    Så fint på hyllen din her....og zink er vi så glad i ja...og hjerteranker også :o)
    Ønsker deg en fin høst....og nyyyyyt tiden med babyen!! Plutselig er hun blitt seksten :o)

    SvarSlett
  14. Heisan Margrethe..

    så flotte hyller... og virkelig en god gjerning..

    Sink er vakkert... og hjerteranker også.. vet du det er så enkelt å ta avleggerer av de. hvis du vil ha flere av de...

    Nyt babyen... sier som liv. tiden går fort..plutselig er de store..

    ha en fin dag =)
    klemmer

    SvarSlett
  15. Gratulerer masse med den nydelige babyen...så utrolig skjønn!

    Kos dere og nyt tiden!!!

    SvarSlett
  16. Här har du en till som älskar zink i alla former, mitt favoritmaterial, rara ljuskoppar du har, hoppas du har en fin höstdag med din lilla raring, kram VIOLA

    SvarSlett
  17. Hei på deg:) Tusen takk for koselige kommentarer.

    Ååååå for ei nyyyyyydelig lita jente!!!!!
    Gratulerer så mye:) Kos deg masse med henne:)

    Mange klemmer fra meg;)

    SvarSlett
  18. Hej
    Jeg kom lige forbi din blog - og hvilke skønne billeder. Jeg er glad for at se, at du også er til zink :-)

    Hav en dejlig aften
    Birgitte

    SvarSlett