torsdag 17. juni 2010

Vinneren er trukket


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Vinneren av min giveaway er trukket.  For å gjøre det enkelt for meg selv bad jeg min datter om å si et tall mellom 1-58 og hun valgte tallet 13, “for det er det nesten ingen andre som velger”, sa hun. “Så blir tallet 13 et lykketall i dag”. Og det ble det for Synnøve som var den 13. som hadde lagt igjen en liten kommentar under mitt jubileumsinnlegg.

Takk til alle som ville være med. Koselig med god respons, og gratulerer til Synnøve som vant. Send meg adressen din på epost, så kommer en liten oppmerksomhet i posten :)

9 kommentarer:

  1. Hei Margrethe
    Gratulerer så mye til heldige Synnøve :-)
    Så utrolig deilig å se bilder av sol og sommer… nydelige Clematis du har, jeg ønsker meg slike jeg også – aller helst i forskjellige farger. En gang… må bare finne ut hvor jeg skal ha dem… I mellomtiden får jeg bare se, nyte og drømme meg bort… thi hihi… Ønsker deg en fin kveld videre og ha en flott fredag… Klem fra Mette

    SvarSlett
  2. Gratulerer så mye til vinneren. Ha ein fin kveld og fine junidager. Klem.

    SvarSlett
  3. hei
    Er det jeg som har vunnet??? Nå ble jeg glad.
    Jeg som nesten aldri vinner noe. Da er jammen 13 et lykketall for meg.
    Tusen tusen takk.
    Masse klemmer fra Synnøve

    SvarSlett
  4. Vinneren gratuleres!
    Jeg er helt overveldet over blomstene som har kommet SÅ langt! Det MÅ være mye fint vær hos dere...her i Trøndelag går det seint med blomstene i år ja...og jeg som koser meg sånn i hagen:)
    Håpe på en finere vår og forsommer neste år!
    Kos deg!
    Klem fra Katharina

    SvarSlett
  5. Gratulere til Synnøve!
    Ønsker deg en nydelig helg, klem Hanne

    SvarSlett
  6. Grattis til Synnøve... så moro at hun vant da..


    Ønsker deg en fin helg...
    klem Kerstin

    SvarSlett
  7. Gratulerer til den heldige vinner:) For noen flotte bilder du har lagt ut! *sukk* Sånn vil jeg at det skal blomstre i min hage også, men dessverre er det mer en jungel av ugress som blomstrer her for øyeblikket:P

    Ønsker deg en kjempe fin helg!

    Klemmer

    SvarSlett
  8. Gratulerer så mye til den heldige vinner:-)
    Riktig god helg Margrethe,
    klem Hege.

    SvarSlett
  9. Gratulerer så masse til vinneren! Herlig å bli overrasket med pakke i posten!
    Så utrolig deilig å høre at du føler deg bedre! Har tenkt masse på deg. Nå har ferien startet for min del. Deilig å ha fri. Nesten litt uvant å ikke MÅTTE noe hver eneste ettermiddag:o))
    Ønsker deg herlige junidager med sol og varme:o)
    Klem fra Solveig

    SvarSlett