søndag 28. mars 2010

Riktig god palmesøndag


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Det er blitt påske, og på kjøkkenbordet mitt står det en gammel melkeflaske jeg har fått av en koselig kollega som vet jeg liker slikt. Jeg har plukket inn “gåsunger” og og pyntet med noen egg som måtte bli med hjem fra den koselige butikken Annas Rom.
Jeg falt for de sarte pastellene og synes det var deilig med litt påskepynt som ikke er gul, til en forandring.

BILD0441 

Alt annet av påskepynt er sporløst forsvunnet her i huset, jeg begynner å missstenke at påskeposen min har havnet på søpla ved en feiltakelse, for vi finner den ikke igjen, selvom loftet er saumfart både to og tre ganger. Litt trist, for det er koselig å ta fram de samme tingene år etter år. Håper den dukker opp en dag.

BILD0425

Men da har jeg jo god unnskyldning til å handle inn litt nytt :)
BILD0427

Så må jeg takke for alle gratulasjoner etter gårsdagens innlegg :) Koselig at så mange deler gleden med meg! Jeg tror til og med min kjære har vært innom for å se på responsen, hihi.

BILD0429

Jeg ønsker alle som er innom bloggen min en fin palmesøndag, takk for alle koselige kommentarer :)

24 kommentarer:

  1. Så nydelig du har pyntet! Gøy med noe nytt:o))
    God palmesøndag til deg og...

    Klem Line

    SvarSlett
  2. Kan bare si, helt nydelig :) God søndag til deg og :)
    Klem fra oss :)

    SvarSlett
  3. Så flott det ble, herlig flaske, og herlig påskepynt....
    Og takk for koselige ord hos meg, er et morsomt prosjekt for tror det blir så utrolig bra når det blir ferdig, men har jo tatt hele vinteren til å få litt arbeidslyst til å komme i gang, men nå er vi i gang, og vi har også funnet mye rart som isolasjon, under gulvet i stua var det brukt bare lecakuler, det er litt spesielt!? endte med 30 sekker lecakuler når vi tømte det...
    Ha en super sndag vidre
    klem victoria

    SvarSlett
  4. Hei
    Jeg måtte se på bildet i dag også. Ser jo både øre ,nese og hender. Hun er så søt.

    Du har pyntet fint. Synd du ikke finner påskepynten din.

    Jeg er attpåklatt,det er 14 og 11år mellom meg og søskene mine. Gjett om jeg ble bortskjemmt når jeg var lita.
    Ha en fin kveld
    Klem

    SvarSlett
  5. Så nydelige påskeegg - og så fint det ble med gåsungene i den gamle melkeflaska! Palmesøndagen er snart på hell, men jeg håper kvelden som er igjen blir koselig!
    Klem fra Lunalu

    SvarSlett
  6. Skjønne påskeegg du hadde fått deg!! Og gratulerer så mye med ei prinsesse på vei..Så koselig...Ønsker deg og dine ei fin påske !!
    Klem

    SvarSlett
  7. Vackert påskpynt, måste inte vara gult, gillar dina milda färger. Hoppas de gamla påsksakerna kommer till rätta. Känns inte bra när något bara försvinner.
    Ha det gott och sköt om dig!

    SvarSlett
  8. så koselig du har pyntet :-)

    Ønsker deg en riktig fiin ny uke !
    Klem, Nostalgia

    SvarSlett
  9. ...utrolig vakreegg i gåsunge-kvister!!
    rikig god påske videre..
    magny

    SvarSlett
  10. For en fantastisk nyhet, at du venter barn!!
    Her kommer en stor gratulasjonsklem fra meg:))
    Godt at formen din er bedre nå, men du må nok være forsiktig med hagearbeidet denne sesongen, og heller nyte de vakre blomstene, og ta det med ro:)

    Stemningsfull og vakker påskepynt, akkurat sånn liker jeg også det:))
    God påske!!
    Klem Anita

    SvarSlett
  11. Jeg falt for det grønne egget. Lekkert!

    Og gratulerer med de "lykkelige omstendighetene" :-)

    SvarSlett
  12. Nydelige bilder av påskepynten din..

    Og gratulerer så mye til den lille i magen..så spennende tid for dere..

    Ønsker deg en fin påske

    klem Kerstin

    SvarSlett
  13. Påske uten gul er fiiiint. Mange gratulasjoner kommer fra meg også. En jente i vente...da er det i alle fall myye fint å handle.
    God påske til deg og dine.

    SvarSlett
  14. ojojojojojoj! Hjertelig tillykke!! Så spennende med ei litta prinsesse på vei!! :o) Kjempestas! *sukk*

    Nydelig påskepynt du har fått deg forresten. Trist med det forsvunnede, men som du sier - god grunn til å kunne kjøpe litt nytt!

    Du og du så stas med lille gulljenta - hva er ultralydtermin? Lille Lukas blei født 11 august, du og du så fort tiden har gått.. men ei herlig tid!

    Håper formen blir bedre snart, de første 5mnd klarte jeg ikke holde stort nede... Men etter det var formen utrolig bra!! Krysser fingrene for at formen din bare blir bedre og bedre, så du kan nyte tiden!

    Riktig god påske!

    SvarSlett
  15. Så flotte egg du har skaffet deg. Skulle gjerne hatt en tur innom Annas rom igjen jeg også. De har utrolig mye fint.
    Flott påskepyntet hjem hos deg:o)))) Ønsker deg herlige påskedager, vennen.
    Klem fra Solveig

    SvarSlett
  16. Så flotte påskeegg=)!!! Og gratulerer med familieforøkelsen=)!!!!!

    Ha en kjempe fin påske=)!
    Klemmer!

    SvarSlett
  17. Hei!!
    Noen nydelige egg du har fått deg...slikt er kjekt å samle på!!
    Men synd med påskepynten din som er forsvunnet da!!
    Takk for tips ang.høner.....
    Vet ikke om det blir men synest det er så koselig og så mange vakre sorter!!

    Ha en fortsatt fin uke...og kos deg :o)

    SvarSlett
  18. Første gang jeg titter inn i bloggen din..
    ble nysgjerrig når jeg lese at du har hage-høns...fordi jeg drømmer om å ha slike i egen hage;)
    Trivelig blogg du lager..jeg skal følge med videre.
    Gratulerer med den lille prinsessen som ventes, nydelige bilder av henne;)
    God påske!

    SvarSlett
  19. Vilka underbara ägg du visar, så vackra bilder, idag har vi nästan 10 grader varmt och solen lyser från en blå himmel, underbart, ha en fin påskvecka, kram

    SvarSlett
  20. Skjønne påskeegg, og gåsunger.
    gratulerer med prinsesse på vei.

    Håper dere får ei FIN påske.

    Mange klemmer fra Mira.

    SvarSlett
  21. Hei
    Jeg har ikke vært på nett de siste dagene.
    Gratulerer så mye med en liten jente kommer!
    Så koselig du har påskepyntet, pleier alltid å ha gåsunger til påske her også.
    Ønsker deg en riktig fin påske!
    Klem T

    SvarSlett
  22. Å så söta ägg! Förstår verkligen att de måtte bli med hjem. :-)

    Hoppas du får en riktigt fin påske. Och tack för din snälla hälsning rörande vår hall.

    Ha det fint!

    SvarSlett
  23. Hei Margrethe
    Gratulere så mye med baby ♥ så herlig da, så heldig du/ dere er :) gleder meg til å følge deg videre. En spennende tid da! Det er bare så nydelig med gåsunger, og du har pyntet de så fint! – herlig den melkeflaska også… Ønsker deg en strålende påske. Klem fra Mette

    SvarSlett
  24. Først av alt - gratulerer så masse med den lille prinsessen som er på vei - sååååå kos, og for en spennende tid dere går i møte!

    Kjempe herlig påskestemning hos deg, med nydelige bilder! Gåseunger er bare så skjønt!

    Ønsker deg en strålende flott påske - kos deg masse!

    Klemmer fra Hildegunn

    SvarSlett