lørdag 27. mars 2010

En liten prinsesse


 

 

 

 

 

 

 

 

 

I dag er det verken hus eller hage som blir tema hos meg. Men en liten “huleboer” som melder sin ankomst i begynnelsen av august :)
Formen min har ikke vært særlig god siden jeg ble gravid, men nå begynner det å komme seg, selvom energinivået ikke er helt på topp. Det er en overgang å være så sliten og trøtt, men det er forbigående og det er jo en flott premie som kommer når ventetiden er over :) Vel verd det, og vi gleder oss masse, alle sammen!
Nå er jeg også over halvveis, så vi teller uker, og synes det går fort framover.
På ultralyd fikk vi vite at vi så godt som 100% sikkert venter en liten prinsesse, og dermed måtte vi på butikken og handle noe koselig jentetøy.

BILD0421

Ønsker alle en god helg :)

33 kommentarer:

  1. Gratulerer! Så koselig:) Klem

    SvarSlett
  2. Gratulerer! Kan tenke meg at dere gleder dere til august. :) Så fint sett du har kjøpt.

    SvarSlett
  3. Oi! Så kjekt! Gratulerer!

    SvarSlett
  4. Så utrolig koselig, gratulerer så masse med den koselige nyheten.....
    Det blir spennende....
    ha en flott påske
    klem victoria

    SvarSlett
  5. gratulerer...1

    så herligt...♫♪ ♫ ♪!!
    rikig god påske, håper formen er stigende..
    klem,magny

    SvarSlett
  6. Så gøy ! veldig koselig :-)får håpe at formen kommer seg.

    Ha en fiiin helg !

    klem, Nostalgia

    SvarSlett
  7. Hei! Så koselig med familieforøkelse, da! Var også mye trøtt da jeg var gravid - men siden jeg slapp vanlige plager som kvalme, må jeg vel si at det ikke var så ille likevel;)

    God Påske-hilsen fra Mette

    SvarSlett
  8. Gratulerer ! Så koselig. Klem fra meg.

    SvarSlett
  9. Så utrolig koselig! Gratulerer!!

    SvarSlett
  10. Så koselig da - gratulerer så mye med en liten "snuppetuppe"!
    Ønsker både deg og huleboeren en fin og avslappende påske!
    Klem Marit :o)

    SvarSlett
  11. Gratulerer så masse !!
    så koselig da :o)
    Vet ikke hva du har fra før....men du så mye fint jentetøy det er i handel!!
    Jeg har to av hver :o) Ha en fin påske Margrethe!

    SvarSlett
  12. Har gratulert deg før, men gjør det så gjerne igjen:o)) Så spesielt å se et bildet av "dutte-mora) :o))) Jeg gleder meg til å lage jente-ting nå jeg:o)))
    Ønsker dere alle en flott påske, min venn! Hilse:o)
    Klem fra Solveig

    SvarSlett
  13. ÅÅÅ gratulerer så masse. Så utrolig koselig!! Ikke rart det har vært litt stille. Herlige babyklær du har kjøpt. Klem fra Monica ♥

    SvarSlett
  14. SÅ gøy.Gratulerer så mye med en liten huleboer i magen :)
    Så koselig da. Tenker det gledes til den lille kommer.

    Ønsker deg og dine en riktig god påske*

    SvarSlett
  15. Så koselig :) Gratulerer så mye!! klem fra meg

    SvarSlett
  16. Så koslig nyhet! Lykke til med vente tiden!!!
    Flott blogg du har, følger deg gjerne videre :-)

    SvarSlett
  17. Gratulerer med kulen :D Så hyggelig at dere har en liten huleboer (genialt navn du *ler*)

    SvarSlett
  18. Åååååå så spennende!! Gratulerer så mye:) Var selv utrolig dårlig da jeg skulle ha min lille prinsesse, kjempeform da jeg skulle ha prinsen:D
    Lykke til i resten av svangerskapet.
    Mange klemmer fra meg:)

    SvarSlett
  19. Gratulerer så mye! Og så herlig å se bildet av prinsessa!!! Det begynner å bli noen år siden jeg hadde baby i magen - men nå ble jeg påmint den fantastiske følelsen av å bære på et lite liv! Lykke til videre i svangerskapet - håper formen blir topp resten av tiden!
    - og så må jeg jo si at august er en perfekt måned å være født i ;-)
    God påske til deg - kos deg masse!
    Klem fra Lunalu

    SvarSlett
  20. Gratulerer så mye Margaret. Jeg har lurt på om du har vært syk,så er du gravid:)) Er det første barnet ditt?
    Moro og se bilde av prinsessen din.
    Ha en fin kveld))
    klem Synnøve

    SvarSlett
  21. Ååå, for en nydelig nyhet! Ønsker deg et fint svangerskap videre :-)

    SvarSlett
  22. SÅ koselig- godt at formen er på vei opp igjen. Lykke til med resten av ventetiden;)

    SvarSlett
  23. Grattis Margrethe!
    Så underbart med en baby och nu kommer du förhoppningsvis att må bättre resten av tiden. Jag väntar på att bli farmor, mitt fjärde barnbarn ska komma i maj.
    Hälsningar Inger

    SvarSlett
  24. Dette var koselige påskenyheter. Du skriver så vakkert om det, og jeg kjenner på gleden sammen med deg. Et nytt lite barn er alltid velkomment, prinser og prinsesser. Da er det bare å roe ned og la uker blir til måneder og glede seg til prinsessen melder sin ankomst.

    Håper formkurven stiger og at du kan nyte svangerskapet.

    Gratulasjonsklem fra Marit

    SvarSlett
  25. Så koselig med en liten prinsesse:)Håper formen fortsetter å stige så du kan nyte resten av graviditeten.
    Klem fra meg :)

    SvarSlett
  26. Så koselig og vente på en vakker prinsesse,
    Da jeg ventet på min siste lille røverjente,så var formen så dpårlig at jeg følte at jeg befant meg i toppen av en flaggstang i full storm og fhøye bølger......men det er vel verdt å vente på *smiler*Kos deg i den gode ventetiden på den lille

    SvarSlett
  27. Gratulerer så mye!! Så koselig:)

    Lykke til videre i svangerskapet og god påske:)

    Klem Linda

    SvarSlett
  28. Gratulerer så masse. Håper formen kommer seg og du kan nyte graviditeten fult ut. Det er en fatastisk periode.

    Klem.

    SvarSlett
  29. Dette var en koselig nyhet. Gratulerer så masse.
    Lykke til videre med svangerskapet:)
    Klem

    SvarSlett
  30. Grattis, så fantastiskt, underbart med en ny familjemedlem:) En liten prinsessa.. Hoppas det går bättre med dig utöver svangerskapet.

    SvarSlett
  31. Utrolig koselig nyhet å lese! Gratulerer så mye Margrethe (",)Lykke til videre med svangerskapet:)

    Klemmer

    SvarSlett
  32. Gratulerer!
    Håper formen bedrer seg, slik at du også kan nyte våren :)
    God påske!

    SvarSlett