lørdag 13. februar 2010

God helg :)


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I dag byr jeg på te. En stille stund ved kjøkkenbordet og bare nyte morgenfreden, uten å ha en ting på programmet som man må, det er skikkelig luksus.

 BILD0339

Da tenner jeg lys og koser med med frokosten.
Den søte teboksen fikk jeg av venner på besøk. Den var helt meg, og veldig praktisk til å skille de ulike sortene fra hverandre.

BILD0341

I går måtte jeg kjøpe med meg noen roser til pynt på kjøkkenbordet for helgen.

BILD0351 

Det er koselig med avskårne blomster, og jeg håper de står lenge!

BILD0349

De søte små kyllingene har klart seg til nå. I dag er de en uke gamle, og har allerede forstått at når jeg kommer i døra, så er det noe godt på gang :) Da titter de ut av  fjærene til hønemor og ser riktig forventningsfulle ut. Dessverre er det fortsatt kaldt, så jeg er like spent hver morgen jeg kommer ut om det har gått greit om natten, og om det fortsatt er små kyllingpip i hønsehuset, og det ser ut til å gå bra, heldigvis. 
Takk for alle koselige hilsener! Jeg ønsker alle som er innom bloggen min en god helg.

37 kommentarer:

  1. Så koselig å høre at de små nøstene klarer seg bra. Riktig god helg til deg og :)
    Christin

    SvarSlett
  2. Tack Margrethe, te är det bästa jag vet.
    Underbara rosor på ditt bord.
    Hoppas du får en skön och vilsam helg.

    SvarSlett
  3. Så bra at kyllingene har klart seg :) Skulle gjerne slått meg ned ved kjøkkenbordet ditt ;) ser veldig koselig ut! Og nyyydelige roser!
    God helg til deg også, Margrethe :) klem fra meg

    SvarSlett
  4. En riktig god helg til deg også - unner deg en fredelig stund ved de vakre rosene...
    Klem Marit :o)

    SvarSlett
  5. Koselige bilder du har lagt inn. Så nydellige rosene var.
    Godt å høre at småkyllingene klarer seg.

    Ha en riktig god helg:)
    Klem

    SvarSlett
  6. Koselig frokostbord du har....og ja roser gjør seg absolutt...det skaper en egen stemning i rommet:)
    ha en fin kveld
    klemklem

    SvarSlett
  7. Så koselig kjøkkenbord :) En teboks noe a la det der har jeg ønsket meg lenge, men glemmer å kikke etter det når jeg en sjelden gang er på butikkrunde. Roser er alltid flotte og frisker opp rommet - og ikke minst minner de om sommeren som kommer :)

    Nå er jeg nettopp kommet hjem fra Cafè Lady. Huset er stille og jeg har kokt meg litt kaffe. Skal sette meg ned og nyte roen med en bok.

    Ønsker deg og dine også en velsignet helg! :)

    SvarSlett
  8. Riktig god helg til deg også!! Så nydelige roser du har, de var utrolig vakre. :o) Også SÅ lekker den te-boksen var!! Vet du hvor vennene dine har kjøpt den? Nydelig!

    Stor klem!

    SvarSlett
  9. Så koselig du har det på mårrakvisten, vakre bilder! Ha ei fin helg! :)

    SvarSlett
  10. Flott te-boks. Du har nok hatt ein koseleg laurdag. God helg vidare!

    SvarSlett
  11. Herlige stemni9ngsbilder ...de rosene er så nydeleige... liker fargen veldig godt...

    Så kjekt å høre at de små klarer seg fint... håper de gjør det fremover også..

    Ha en fin helg O=)

    Klem Kerstin

    SvarSlett
  12. Heisan...

    Så fine stemningsbilder!

    Herlig å kose seg med en god kopp te og nyte vakre roser:)

    Håper du koser deg i kveld, ønsker deg en fin søndag også! klemmer fra meg

    SvarSlett
  13. Godt å høre at kyllingene klarer seg bra :o)
    En nydelig teboks du har....så greit med inndelte rom!!
    Koselig stemning Margrethe!!

    ha en fortsatt fin helg :o)

    SvarSlett
  14. Så koselig bord! Nydelige roser, og fascinerende å følge med på kyllingene dine. Nesten så jeg et lite øyeblikk lurte på om jeg også kunne ha høner.... Ha en fortreffelig helg!

    SvarSlett
  15. Så koselig te-boks:o) Jeg kjøpte en lignende i sverige i fjor sommer og er veldig glad i den. Ser du har fått deg ny duk - kjempefin:o)
    Nydelige roser - helt deg de der.
    Ønsker deg en flott morsdag i morgen. Ha en herlig helg, min venn!
    Klem fra Solveig

    SvarSlett
  16. Så hyggelig du hadde det rundt bordet hos deg.
    Hadde de samme rosene forrige helg, de er såååå vakre

    Kos deg i helgen

    SvarSlett
  17. http://vindsromantik.blogspot.com/
    ... Hon med 2 bloggar.

    Så Mycket trevligt få igen på din blogg,
    ska nu fortfarande min resa på bloggen.

    Ha det gott
    / Maggan

    SvarSlett
  18. Hei, Margrethe! Så nyyydelige bilder!! Kjempe-fine roser!


    Ha en riktig fin morsdag i morgen:)

    Stor klem
    Anette:)

    SvarSlett
  19. så lekre bilder du viser. Elsker roser i den fargen der, favoitten hos meg...så lekker... Ønsker deg en nydelig morsdag imorgen og ei videre skjønn helg. god klem fra Monica

    SvarSlett
  20. En koselig start på dagen:) En slik teboks kunne jeg også ha tenkt meg... Kos deg i morgen:) Klem

    SvarSlett
  21. YOUR BLOG IS GORGEOUS! I'LL FOLLOW IT!
    HAPPY VALENTINES!
    ROSA

    SvarSlett
  22. Så bra at det går bra med små nøstene!! Krysser fingrene videre - og gleder meg til bilder når de blir litt større!!!
    Og den teboksen var jo bare kjempefin - heldige du!!! Rosene var nyyydelige! Var så heldig at jeg også fikk roser i går - levert på døra, fra mine kjære gullskatter!!!
    Ha en nydelig dag, kjære deg!
    Hjerteklem fra Lunalu

    SvarSlett
  23. Er innom for å ønske deg en god søndag,Margrethe.Rosene er nydelige.klem

    SvarSlett
  24. Hoppas att du har haft en bra dag och får en skön kväll. Jag gillar dina prickiga koppar men det vet du väl rednaom.
    Ha det så bra
    Kram
    Annika

    SvarSlett
  25. Nydelige roser. Teboksen var kjempesmart og fin.
    Så trivelig og høre at det går bra med kyllingene.
    Ha en fin kveld

    SvarSlett
  26. ÅÅÅ! Så nydelig frokostbord! Lekre roser og teboks. De små kyllingene er jo bare så nusselige! Så fint at det går bra med dem. Ønsker deg en fin søndagskveld!
    Klem Kari

    SvarSlett
  27. Håper alle kyllingene klarer seg, kan vel ikke være lenge til det blir litt varmere vel...håper det iallefall!
    Koselige bilder!

    SvarSlett
  28. Hei...koselig du har det. Likte så godt kaffekoppen fra GG også;o) Håper du har hatt en fin helg. Klem fra Maliva

    SvarSlett
  29. Så koselige bilder fra frokostbordet! Deilig med slike dager, når man har tid til å sette seg ned og nyte en god frokost :o) Nydelih boks du har fått deg til te.

    Åh, så godt å høre at de søte kyllingene har det bra! De har kanskje kommet "over kneika" nå....

    Ønsker deg en flott uke!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  30. Skulle gärna ha satt mig ner en stund med dig och druckit en god kopp te...tedrickare som jag är, hoppas veckan börjat bra, kram VIOLA

    SvarSlett
  31. Fine og koselige bilder du viser*
    Det var da en søt liten te-boks du har på bordet der.


    Nydelige små som har kommet til verden. Men ja, kanskje litt tidlig på året. Håper de klarer seg*
    Så søte. Høres ut som de har det bra ihverfall :)

    Håper alt går bare fint med deg om dagene.
    Ønsker deg en fin kveld videre. Med eller uten OL.
    Klem*

    SvarSlett
  32. Så koselige bilder:))
    Teboksen er jo bare nydelig!!
    Håper dine skjønne små kyllinger klarer seg gjennom vinteren!!
    Ha en fin dag!
    Klem Anita

    SvarSlett
  33. En kopp te hos deg er sikkert herlig i så nydelige omgivelser- fin voksduk du hadde;) Roser har jeg gitt opp å kjøpe- synes det er så ulik kvalitet på dem at jeg ikke tar sjansen;) får glede meg til sommeren og til å se hva som kommer opp da;) Det blir vel litt nyplanting også- har ikke glemt Astrid Lindgren;)

    SvarSlett
  34. Hei og hopp!
    For en velsignet morgenstund! Ser herlig fredelig ut! Hvordan går det med de små fjærkledde?? Vi hadde høner før, forresten så var det vel egentlig flest haner... Veldig sjarmerende med galende haner!(Ja, jeg mener det faktisk!):)
    Det er så hyggelig å ha en følger! Jeg ble så overrasket for jeg er jo helt ny i dette gamet..Så, gratulerer som min aller første og altså intil videre eneste følger!
    Kristin på Akeleiegården.

    SvarSlett
  35. Hei hei!
    Nydelege bilete du visar som vanleg:)
    Håpar du har flotte dagar og at livet er bra!
    Klem Anne

    SvarSlett
  36. Heisann Margrethe!
    Bare innom for å si at jeg er i live og ikke har glemt deg helt..!
    Riktig god helg til deg og dine, klem Hege(som har hatt husmor - friii nå..!)

    SvarSlett