onsdag 16. desember 2009

Så mange snille bloggvenner…

Mens jeg har hatt en liten bloggpause har det vært utrolig mange snille og omtenksomme bloggere som har tenkt på meg.
Så koselig av dere å gi meg awarder og fine ord! Alle bloggene jeg har fått disse fine awardene fra er blogger jeg liker å besøke, og som hver på sin måte skriver om ting jeg synes er interessante og spennende.
Jeg setter pris på disse koselige utmerkelsene jeg har fått. Jeg sender videre en og en :) 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Denne vakre awarden med en nydelig engel, har jeg fått av Miss Mette. Tusen takk, den ble jeg kjempeglad for.

award_thumb435

Denne awarden har jeg fått av Skogland, Nina og Solveig. Tusen takk snille dere :)

engel2_thumb3

Og denne vakre engleawarden har jeg fått fra Mia. Tusen takk, den ble jeg glad for :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar