onsdag 16. desember 2009

Et lite livstegn i midten av desember


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Det har vært litt stille fra denne kanten en stund, men jeg kommer sterkere tilbake :)
En del kveldsjobbing og en aldri så liten bloggtørke har gjort sitt til at bloggen min har blitt litt nedprioritert en stund.

Julepynten er kommet i hus, og det daler fjørlett snø ned for øyeblikket. Skikkelig idyllisk!

Tusen takk til alle som har vært innom og lagt igjen koselige meldinger til meg, jeg har også fått noen bekymringsmail med spørsmål om alt er ok, og det er det. Det er hyggelig å være savnet :) Jeg har også fått noen awarder jeg ble kjempeglad for. Skal ta meg en runde og hente dem, og besøke dere alle sammen.

Ønsker alle en fin onsdagskveld.

29 kommentarer:

  1. Kjempe koslig blogg du har! Ønsker deg og dine en riktig God Jul!

    SvarSlett
  2. Hei M., har virkelig savnet deg, tenkte på hvor du var blitt av. Koselig med livstegn fra deg, ikke kjekt å ha det travelt, men sånn er det av og til. Ha en fortsatt fin uke, snart helg, håper det roer seg for deg til dag. Klem fra Mona.

    SvarSlett
  3. Godt å høre du fortsatt er her. :) Hadde gjerne sett et bilde av huset i vinterskrud.

    God Jul,
    Emma

    SvarSlett
  4. så kjekt å se innlegg far deg igjen Margrethe, har savnet deg vettu:) Håper du koser dge også i denne førjulstiden, nå nærmer vi oss jammen meg med stormskritt!! Ønsker deg en nydelig onsdagskveld. God klem fra Monica

    SvarSlett
  5. Det var kul att du sände ett tecken till oss.
    Ja ibland har man annat att göra.
    Söta små julefigurer du har.
    ha de gott
    Annika

    SvarSlett
  6. Hyggelig å høre fra deg igjen, Margrethe :) Ha en fortsatt fin førjulstid!klem

    SvarSlett
  7. Kjempe koselig med en oppdatering fra deg igjen:) Du har vært savnet! Venter spent på neste nå..

    Ønsker deg en fin adventstid:)

    Klemmer

    SvarSlett
  8. Ja, det kan fort bli travelt;) Håper du tar deg tid til å nyte førjulstiden også?
    Klem

    SvarSlett
  9. Glädjande att ha dig tillbaka igen, var orolig att du hade slutat att blogga..här har vi fått massor av snö och mera ska det bli, vi har verkligen fått en härlig julstämning, ha en fin vecka, kram VIOLA

    SvarSlett
  10. Så koselig å høre fra deg igjen, Margrethe - begynte å bli litt bekymret jeg også! Men så tenkte jeg at det kunne jo være at det var mye å gjøre - tida flyr jo bare avgårde i denne søte - men oh, så travle førjulstid!!!
    Håper du har tid til slappe av og nyte dagene!
    Klem fra Lunalu

    SvarSlett
  11. Har saknat dig, välkommen tillbaka. Mycket finns att göra och särskilt nu inför julen. Må så gott!

    SvarSlett
  12. Koselig med innlegg fra deg igjen magrethe!
    Helt forstålig, er mye som skal ordnes nå før jul.

    Håer du kan nyte resten av julen:)
    Klem, Julie

    SvarSlett
  13. Jeg har savnet deg og,jammen godt å høre et lite pip fra deg!!! Snøen ligger her også,er det ikke herlig?? Ellers er vi i rute til jul her i huset,koser oss MYE om dagen!!
    klem

    SvarSlett
  14. Jeg har savnet deg...jeg er jo vant til at du alltid her er..men jeg skjønner jo at virkeligheten kan kreve sitt på denne tiden;) Det var i alle fall veldig koselig med et livstegn fra deg igjen;) ønsker deg en fin dag i morgen!

    SvarSlett
  15. Så koselig å høre fra deg! De englene dine var så fine! Elsker å pynte med engler til jul!:)

    Ha en fortsatt fin førjulstid! Klem Nina

    SvarSlett
  16. Vad skönt att du klarade prioritera annat än denna bloggingen, det är egentligen värd skryt, man blir fort avhengig och det går ut över tid som man borde ha använt till annat, speciellt nu före jul.. men saknat dig och dina inlegg det har jag, så det är bra du 'kommit på bedre tanker', nei da, dette skal ikke kännes som tvång. Hoppas du har hunnit njuta förjulstiden och inte bara jobbat.. Söta änglar du visar, er dom bland dina helårs? Ha det fortsatt riktigt skönt nu :)

    SvarSlett
  17. Heisann!!
    Kjekt å se deg...og et lite innlegg :o)
    Skjønner at det er travle tider og da er jo ikke alltid bloggelysten til stede!!
    Håper du snart kan kose deg og slappe av....og ønsker deg en fin førjulstid :o)

    SvarSlett
  18. Heisan Margrethe.... godt å "høre" fra deg igjen.. dagene går fort og det er mye som skal ordnes...da blir gjerne bloggen nedprioritert...


    Nyt disse førjulsdagene...

    klem kerstin

    SvarSlett
  19. Hei igjen Margrethe! Nå begynte jeg å bli engstelig. Godt å se at du er på plass igjen - rart med det, man følger med vet du!
    Også englene gleder seg ser jeg...
    Klem Marit :o)

    SvarSlett
  20. Så fine engler du har min venn:o) Forstår godt du er savnet. En nydelig blogg og hjertevarmt menneske blir ikke glemt så lett:o))))
    Ønsker deg flotte førjulsdager-snakkes snart.
    Klem fra Solveig

    SvarSlett
  21. Hei
    Så fint og høre fra deg igjen. Har savnnet deg shø:))
    Ha en fin ettermiddag
    Klem

    SvarSlett
  22. Hei Margrethe, der var du!! Så deilig at du tok deg en liten pause, jeg vet hvor mye jobbing og annet kan ta på, så de får bli hva det blir med bloggingen av og til Helsa di kommer aller først!

    Så da var det nesten Jul da, kan du fatte det?? I går falt det også snø her på Østlandet og i dag da vi våknet var det godt og vel -10, kaldt!! Men sola skinte så fint i dag og det var lyst og fint ute veldig lenge.

    Ønsker deg en fin Førjulstid, varm klem!
    Aina

    SvarSlett
  23. Så godt å høre fra deg igjen og at alt står bra til!! Nyt førjulstiden!

    Klemmer!

    SvarSlett
  24. Så "godt" å se at andre har hatt litt bloggtørke ;) Man føler man går glipp av haugevis når man er borte fra blogglandia ei stund. Og det gjør man jo også - mange fine innlegg :)

    Takk for koselig hilsen! Ønsker deg ei god helg. Klem

    SvarSlett
  25. Heisann M:-)
    Så kjekt å se et innlegg fra deg, og ja du har vært savnet( men av og til må an prioritere..):-)
    Skjønne engler:-)
    Ha en fin helg vennen, klem Hege.

    SvarSlett
  26. Hei,Margrethe.Godt å høre at alt er bra med deg.Jeg har også hatt litt bloggpause.Tror vi trenger det av og til.Ønsker deg en riktig god jul.Klem

    SvarSlett
  27. Hei på deg..

    Godt med bloggpause innimellom.
    Jeg tar en pause nå til over nyttår. Ønsker deg og familien din en fredelig julehelg og et riktig godt nyttår!! Juleklem

    SvarSlett
  28. Heihei, så koselig med et innlegg fra deg igjen! Kjenner igjen følelsen, har vært litt stille hos meg i desember og. Hektisk måned vettu :)

    SvarSlett
  29. innom for å ønske deg en fin juletid...!
    takk for godt bloggvenskap!
    go klem, magny***

    SvarSlett