søndag 22. november 2009

I for innekos – ABC i ord og bilder


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Vi er kommet fram til I i alfabetet denne uken i Petunias ABC i ord og bilder runde 2. Og jeg har valgt meg innekos som tema denne gangen. For hva passer vel bedre en rusketet høstkveld, enn å kose seg inne med en deilig kopp te?

BILD0243

…Litt sjokolade…

BILD0248

…levende lys…

BILD0256

…En hyggelig bloggrunde i koselige blogger…

BILD0265

…Å kose seg i sofaen med bulldogen i fanget… Det er hennes favoritt når vi skal kose oss også :)

BILD0289

…Mens katten trives best på kontorstolen, hvor hun får være i fred for leken bulldog.

Ha en trivelig høstkveld, alle bloggvenner :)

31 kommentarer:

  1. Mmmm, ja det er innekos som gjelder nå :-) Står over teen, men koser oss med gulrotkake og sjokolade.

    Ønsker deg en fin ukestart :-)

    Nostalgia

    SvarSlett
  2. Å ja, samme her i kveld. Innekos med blogging, tv, kos med valpen, taco pizza rester fra i går... slappe av... koselig ja :o)
    Ha en fortsatt fin kveld. Klem fra Mette

    SvarSlett
  3. Så koslige bilder! Vakker pus! Den har eg ikkje sett før.
    Ingen bombe at eg LIKER katter da.
    Ønsker deg ei flott uke.
    Klem fra Mira.

    SvarSlett
  4. Ja vi er heldige som kan sitte inne og kose oss mens det er mørkt og ruskete ute. Dette er helt klart en god I.

    SvarSlett
  5. Herlige bilder:-)
    Koos deg!
    Klem,Hege.

    SvarSlett
  6. For noen koselige bilder...

    Fikk veeeldig lyst på sjokolade! Er så enig med deg, vi må kose oss så mye vi kan...
    Håper du får en flott ny uke, stor klem

    SvarSlett
  7. oh yes - helt på bølgelengde!!! Innekos, te/kaffe, sjokolade, blogger eller et koselig blad....fantastisk!
    Ønsker deg en flott uke, kjære du!
    Stor klem fra Lunalu

    SvarSlett
  8. Heisann.
    Innekos er tingen i disse dager!!
    Koselige bilder hos deg i dag:)

    Ha en fortsatt fin kveld:)

    Klem Linda

    SvarSlett
  9. Det så ut til å være en perfekt I :)

    SvarSlett
  10. Du er da bare god, du da:o))))) Takk for koselig kommentar. Hyggelig med bloggbilde her på siden din:o)) Ser ut som om du koser deg på skikkelig Margrethe-vis ja:o) Savner deg nå....Skulle gjerne ha krøpet opp i sofakroken med en topp te og en god venninneprat, ja:o))
    Her har det gått i fotokurs og bursdagsfeiring (er). Spennende, men hektisk uke:o)
    Ønsker deg gode dager med masse kos og hygge.
    Klem fra meg:o)

    SvarSlett
  11. Ingenting er som innekos! Her har det vært pizza og Tore på Sporet + Robinson, ja en skikkelig slappis dag i sofaen bruker jeg å unne meg i disse eksamenstider, og det er søndager! Ønsker deg ei flott kommende uke! Klem :)

    SvarSlett
  12. I for innekos passer jo perfekt i disse dager. Vi drukner nesten i regn, så da er det godt å være inne og kose seg med inneaktiviteter, tente lys og god mat. Flott i-innlegg. Ha ei fin ny uke.

    SvarSlett
  13. Dette ser kjempekoselig ut:))
    Akkurat sånn innekos liker jeg også:)))
    Så synd at du ikke får tak i gg prikk, er det lattekoppene eller kopp med tefat du mener?
    Har snakket med GG, og de venter inn endel keramikk til lageret først i desember, kanskje det gjelder disse også? Venter på endel andre ting til butikken jeg også, kjedelig å vente...
    Har ikke nettbutikk, men kan selvfølgelig sende viss du er interessert, da kan du bare sende meg en mail, itilfelle...
    Ha en fin ukestart!
    Klem Anita

    SvarSlett
  14. ja her var det kos for alle pengene , nydelig katt , ja og hund..og en ser fordelen med innetid også , med litt fyr i ovnen en avis bok eller heklepinner' så er innekosen perfekt.F

    SvarSlett
  15. Å, for et superkoselig innlegg fra deg margrethe..
    sånn innekos er jo så deilig...
    har kost meg med litt sjokolade og levende lys i dag jeg også...
    fin ukestart til deg
    moaklem

    SvarSlett
  16. Jeg sier bare....kan en ha det bedre:)Og det gjelder alle hos deg...med husdyr og:)
    ha en fin uke
    klemmer edda

    SvarSlett
  17. For et koselig innlegg! Og en skjønn hund. Ønsker meg en sånn til jul jeg. :)

    God natt!

    SvarSlett
  18. Det så utrooolig koselig ut!♥ Ønsker deg en flott ukestart! Klem Heidi

    SvarSlett
  19. Oh, det var skikkelig innekos det, man riktig føler nytelsen som strømmer ut. Der hadde jeg gjerne vart katten :) Flott inlegg !

    SvarSlett
  20. Ååå så skjønne bilder...dette er virkelig kos altså.. et deilig hunedhode i fanget eller en malende pus...
    Og vi må kose oss masse på denne årtiden..

    Klem Kerstin

    SvarSlett
  21. Det her var rette oppskriften på kosing:))
    Fine bilder.

    Ha en fin ny uke

    SvarSlett
  22. Dette så da veldig hyggelig og "innekoselig" ut!
    Ha en riktig fin mandag;)

    SvarSlett
  23. Veldig KOSELIG innlegg :D Herlige bilder av dyrene som og ser ut til å kunne kunsten å kose seg på en ruskete regnværsdag ;)

    Ha en flott uke!

    SvarSlett
  24. Heihei!
    Tusen takk for innholdsrik og informativt hilsen inne hos meg. Jeg synes du forklarte godt,ble ihvertfall klokere :) Mye å ta stilling til, og når det er et helt hus så vet jeg liksom ikke hvor jeg skal begynne. Kjøkken,gang og bad går litt om hverandre i hodet. Men det blir nok til slutt. Så kjekt å få høre andres erfaringer og råd ihvertfall. Det hjelper mye.

    Koselige bilder du har tatt, Kattepusen din ser ganske lik ut i pelsen som vår. Fin* Og katt og hund går bra i lag hos dere? Vi får valp på nyåret og er litt spent på pusens reaksjon.

    Ønsker deg en flott mandag videre
    Klem fra meg*

    SvarSlett
  25. Finns väl inget bättre än te på kvällskvisten, jag har precis druckit en stor kopp. Vilka fina husdjur du har. Må så gott!

    SvarSlett
  26. Et skikkelig koseseginnendørsinnlegg!!
    Tiden for det nå!

    SvarSlett
  27. Koselige bilder! Spesielt av Mika og katten :) Ja dette er tiden for innekos. Skikkelig "Møre-vær" ;) Gleder meg til juleferie og mer tid til å slappe av! Ha en fin-fin dag.

    SvarSlett
  28. Innekos är verkligen perfekt när det är mörkt och trist ute. Själv är jag på ferie i Sverige...där det ä regn och grått. Precis som i Bergen alltså! ;-)

    Hoppas du får en riktigtflott uke!

    SvarSlett
  29. Innekos, ja, det er tiden for akkurat det nå og sannelig viser du mye herlig innekos i dette innlegget! Perfekt!
    Ha en fortsatt fin uke :)

    SvarSlett
  30. Å, så koselig! Flotte bilder. :-)

    SvarSlett
  31. Jeg må nesten le:
    Er det ett dyr som forstår seg på Innekos, ja, nettopp: Katten.
    Våre tre koser seg til de grader inne nå, at det er en fryd å se.

    SvarSlett