søndag 8. november 2009

Hjertelig god søndag til dere alle :)


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I går var jeg på en koselig interiørbutikk og skulle bare titte… Men kom ut med et par zinkhjerter som jeg ikke kunne motstå.

BILD0068

Det er kanskje litt julete med hjerter i vinduet, men jeg hang de opp med det samme og de skal i alle fall få henge til vi skriver januar, om de ikke blir der på permanent basis :)

BILD0070 

Takk for alle koselige hilsener :) Og til Monica som har spurt om navn på den hvite peonen jeg har bilde av: Jeg får ikke svart deg, annet enn her i bloggen, så håper du er innom og leser. Jeg har navnelappen liggende i en bokeske på loftet. Så når jeg finner fram alle mine hagebøker skal jeg skrive navnet på den i bloggen. Beklager at jeg ikke kan hjelpe akkurat nå.

Og annonyme søster til svigerinnen vår:) Takk for hjelp ang kviver. Jeg har ikke gitt opp å finne i sølv, for de hvite tåler ikke oppvaskmaskin, og da blir det for upraktisk til hverdags. Koselig at du titter innom :)

21 kommentarer:

  1. Ha ein herleg søndag, Margrethe!
    Kjempefine hjarter:)

    SvarSlett
  2. Hjertene var kjempe koslige,la de henge du.....lenge......

    Kos deg medf søndagen

    SvarSlett
  3. hei kjære margrethe -
    søte hjerter! ..ønsker deg en hjertegod søndag også! og må bare kommentere bildene på innlegget under, fra gråvær...helt NYDELIGE bilder!

    moaklem

    SvarSlett
  4. Så søte hjerter! Jeg var og å kjøpte et sinkhjerte å hang i vinduet i går som jeg fikk litt julefølelse av ;) Men kommer nok til å få henge permanent det og, hehe.

    SvarSlett
  5. Herlige hjerter du har kjøpt deg. Jeg elsker jo sink, så disse hadde med stor sannsynlighet fulgt med meg hjem også... :o)

    Ha en fin søndag!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  6. Hei Margrethe, takk for koselig hilsen på siden min :o) ønsker deg en kjempefin søndag ... og sinkhjertene var nydelige..
    Klem fra Mette

    SvarSlett
  7. Det var noen nydelige hjerter, kjempefint å ha i vinduet.
    Ha en fin søndag.
    Klem fra Marilyn

    SvarSlett
  8. Perfekt i vinduene,Margrethe.God søndag til deg også.

    SvarSlett
  9. Hei på deg Magrethe..

    Hjertet var veldig fint, skjønner godt du falt for det. Mange fristelser for tiden...sukk
    Nydelige bilder du har tatt fra vinduet:)
    Ha en fin fin søndag, klemmer fra meg

    SvarSlett
  10. Hei! :) Takk for kommentar på bloggen. Kjempefin header du har, veldig stilig! Koselig med hjerter i vinduene. Jeg har SÅ lyst å pynte til jul, men prøver å vente enda. Det er vel litt tidlig ;) Ha en flott dag!

    SvarSlett
  11. Skjønne hjerter..som absolutt kan henge oppe hele året..

    Ønsker deg en fin søndag...
    Klem Kerstin

    SvarSlett
  12. utrolig flotte hjerter..sånne ønsker jeg meg også ;)
    ha en flott søndag vidre og en flott ukesstart
    klem victoria

    SvarSlett
  13. Skjønne hjerter!!
    Disse kan nå henge til pynt nå så du får nydt dem:o)
    Flotte bilder i innlegget under her også!!
    Du har gjerne et skikkelig kamera du...ser slik ut! Har bare et lite kompaktkamera...og det er vanskelig å fange detaljene!!

    Ha en fin søndagskveld:o)

    SvarSlett
  14. Flotte hjerte og de kan henge hele året.
    Er alltid innom og leser din blogg og gårsdagens innlegg om grått og med vakre bilder var flott.

    Ønsker deg en fin uke!

    SvarSlett
  15. hjertegod søndag til deg også kjære margrethe!:)

    varme klemmer

    SvarSlett
  16. Dina nya hjärtan ser lite gammaldags ut och det gillar jag. Ser inte ut som juldekoration, är tidlösa. Kanske kommer någon bild från mitt nya kök, även om min blogg ej har inriktning på inredning. Jag är nu så spänd på hur det ska bli.

    SvarSlett
  17. Heihei!
    Knallfine hjerter! De kan godt henge hele året! De var ikke "bare" julete syns jeg:)

    Hos meg er det bare snufs og hufs i dag. Bloggersken chatrine har fått forkjølelse, og er stor irritert på å måtte snyte meg hele tiden... Strikker litt innimellom, men det går jo utrulig sakte i dag.

    vel, vel,
    Ha en superfin søndagskveld!
    Klem fra Chatrine:)

    SvarSlett
  18. Åee..så vakre hjerter. Passet godt i vinduet ditt :)

    SvarSlett
  19. Herlige sinkhjerte.. likte jeg godt.
    God uke til deg.
    Klem...Ellen

    SvarSlett
  20. Vilka underbart vackra hjärtan, förstår att dom fick flytta hem till dig, hoppas helgen varit skön, här är man fortfarande förkyld så det blir ingen skola imorgon, vi får inte jobba med förkylning med tanke på svininfluensan, ha en bra vecka, klemmer

    SvarSlett