tirsdag 17. november 2009

Bruktfunn i dag


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jeg var innom en bruktbutikk i full fart i dag, og fant en glorete lysestake som jeg så potensialet i. Den ble min for en slikk og ingenting, og hjemme ventet sprayboksen som gjør underverker med slike ting.
Slik så den ut før:

BILD0236

Kvaliteten er nok ikke av det dyre slaget, og man fikk litt “plastikk-følelse” av gullmalingen som var på, men den ble fin i hvitt og henger nå og pynter opp i trappegangen vår.

BILD0241 

52 kommentarer:

  1. Ååååå for en herlig vegglysestake!!! Den ble utrolig lekker i hvitt!! Det er så genialt med spraymaling;)! Nyt uken!

    Klemmer!

    SvarSlett
  2. Den var nyyyydelig... akkurat noe sånt kunne jeg å tenkt meg..! Leter etter noe i den kategorien for å ha ved siden av speilet i stuen!
    Koselig blogg du har :)
    Legger meg til som følger jeg!
    Ha en fin kveld!
    Klem Hege

    SvarSlett
  3. åhh den var fantastisk... utrolig lekker..
    kjenner meg litt misunnelig nå... ;)
    så heldig du var..
    ha en flott kveld
    klem victoria

    SvarSlett
  4. Gratulerer med lysestakefunn! Du er flink til å se muligheter. Den ble skikkelig lekker!
    Klem Marit :o)

    SvarSlett
  5. Så många fynd du gör hela tiden! Du har ögon för detta, och förmåga att snygga till fynden allt eftersom. Önskar dig en fortsatt trevlig afton!

    SvarSlett
  6. I`m lovin`it! Lekkert!

    God tirsdagskveld fra meg :-)

    SvarSlett
  7. ¨halloen...
    den var du heldig med,- så vakkert med speil i...
    og du, hvem spør etter kvaliteten, bare den har sjel...
    klemmer¨¨¨'

    SvarSlett
  8. Hei:)Her har eg ikkje vore før!KJempe fin blogg:)
    Masse fine bilder:)
    Lysestaken blei no kjempe fine:)Så gøy med kvit spray;)
    klem frå Astrid:)

    SvarSlett
  9. Åååh så fin den var! DEn tok seg flott ut på veggen også :) Jeg takker for gode tips ang kjøkkenet mitt. Det er neimen ikke enkelt dette ;) Det er så mange ting man skal ta hensyn til. Både praktiske og estetiske. Likte veldig godt ditt kjøkken. Kan jeg spørre hvilken leverandør det er ?
    Ønsker deg en flott kveld videre.
    Klem Kari

    SvarSlett
  10. Den ble helt skjønn, Margrethe! "speil,speil på veggen der..."
    Ønsker deg en fortsatt fin uke :)

    SvarSlett
  11. Nydelig lysestake til vegg!!!
    Så vakkert med tente lys, speilet gir jo så god effekt!!! Passer veldig godt hos deg:)
    Klem fra Anita

    SvarSlett
  12. Hei! Denne blei kjempeflott! Har igrunn ikkje heilt sansen for at ALT skal sprayast kvitt. Men her tilsa jo utgangspunktet at det var ei eller anna form for fornying som måtte til...litt sånn plastikk-aktig er jo ikkje så lekkert akkkurat.
    Skulle akkurat hatt ein slik i min trappeoppgang...

    SvarSlett
  13. Hvilket kupp!!! Heldige du:) Har vært å plukktet ut gardiner til våren, akkurat kommet hjem..
    Klem.

    SvarSlett
  14. Den ble alldeles nydelig ;) Skjønner godt at du falt for den

    SvarSlett
  15. Å så nydelig den ble!!! et kjempekupp, ble litt misunnelig nå ;o) likte den veeeeldig godt :o)) Ha en fin dag. Klem fra Mette

    SvarSlett
  16. Wow!Den ble jo superlekker! Helt imponert jeg!Klem

    SvarSlett
  17. Den ble kjempelekker....hvor står du når du sprayer?
    ha en fin onsdag
    klemmer

    SvarSlett
  18. God morgen!

    Så fin lysestaken ble...helt ny!!
    Skikkelig herskapelig den der..

    Ønsker deg en fin fin dag, stor klem

    SvarSlett
  19. Ja tenk hva farge kan gjøre med en ting.. så anneledes ..og den ble virkelig flott..Er faktisk enig med Josefine.. litt herskapelig preg over den...


    ha en fin dag..
    Klem Kerstin

    SvarSlett
  20. Så fin den ble!!
    På 90 tallet laget jeg en lignende speil, i trolldeig...for en jobb det var!..Og så spent jeg var på om dette skulle gå bra!!-Men det gjorde det, og jeg malte det i gull og hang det på den mørkerøde veggen min...det var såååå fint, syns jeg;)
    Tidene forandrer seg..
    Nå har jeg en utfordring til deg inne hos meg;)
    Ha en fortsatt fin onsdag

    SvarSlett
  21. Virkelig flott,Margrethe!! Godt at ikke andre ser mulighetene:)

    SvarSlett
  22. NYDELIG! Noe slikt er jeg på leiting etter, krysser fingrene for at det dukker opp her snart også;) Synes den ble kjempe fin etter makeoveren din:)

    Ønsker deg en fin dag!

    Klem Silje

    SvarSlett
  23. Å, så fiiiin den ble!
    hvitt er tingen!
    ..ha en fortsatt fin dag -

    moaklem

    SvarSlett
  24. Kjempekjekt, Margrethe! Denne ble nydelig som noen! Flinke deg:o))
    Ha en flott ettermiddag. Her står det fotokurs på menyen:o)))))
    Klem fra Solveig

    SvarSlett
  25. Så lur du er, Margrethe!! Det ble jo en helt annen lysestake. Veldig dekorativ :) Bruktbutikker er artig.

    SvarSlett
  26. Så lekker den ble! Jeg har en lysestake i messing som jeg skal spraye. Men er litt skeptisk til å spraye inne, fyker det mye rundt?
    Kan jo prøve forsiktig på vaskerommet ;)

    Ha en fin kveld videre! Klem T

    SvarSlett
  27. Tenk så fint det kan bli med gamle funn. Bare man vet hvordan man skal bruke de om!! Nydelig med dette skimmeret i gangen, koselig :)

    Klem Aina

    SvarSlett
  28. Den blei endra frå glorete til nydeleg!
    Verkeleg flott:)

    SvarSlett
  29. Den ble kjempe fin! Du er flink til å se potensiale i ting! Skulle også hatt en sånn i gangen!!! Ønsker deg en fin onsdag - og visker eg i øret: det er snart helg igjen!!!
    Klem fra Lunalu

    SvarSlett
  30. Så flott den ble da. Utrolig ka litt spray kan gjøra. Ha ei fin veke.

    SvarSlett
  31. Den ble kjempefin Margrethe!!!

    ha en fin kveld :o)

    SvarSlett
  32. God kväll!
    Den blev super fin må jag säga!!
    Hoppas du har det bättre än jag har det ikväll?
    Här är det storm fy fabian säger jag.
    Det har varit den mörkaste dagen på änge här.
    Ha det gott
    annika

    SvarSlett
  33. Helt utrolig hva litt spraymaling kan gjøre altså! Den ble riktig så lekker :)

    SvarSlett
  34. Hei og god kveld.Lysestaken ble kjempefin.Ligner litt på den jeg sprayet. Den er av kopper og ganske tung.Klem

    SvarSlett
  35. Kjempeide, den ble virkeig fin:)

    SvarSlett
  36. Så fin den ble ! Heldig med den !!
    Ha en fin kveld - Klem

    SvarSlett
  37. Heihei!
    Knallfin! Men hvet du hva? Jeg syns den var lekker som "glorete" også jeg da:) Ser for meg den "gull-utgaven" hadde passet perfekt på mitt "gull" soverom... Ellers er den flott i hvitt også, og mer anvendelig.
    Supert kupp altså!

    Ha en fin kveld!
    Klem fra Chatrine:)

    SvarSlett
  38. Nydelig! Det gjelder å kunne se mulighetene...:-)
    God helg til deg. Klem Ingrid

    SvarSlett
  39. Den ble veldig romantisk og fin- litt sånn herregård stemning;) Håper du får en fin helg!

    SvarSlett
  40. Så fin den ble! Og ingen andre har samme (sannsynligvis:)) Hvordan gjør du med speilet når du sprayer? Maskerer du det? God helg! klem fra silje.

    SvarSlett
  41. Så fiin den ble. Litt spray gjør underverker du.
    En deilig søndag i hagen så det ut til å være under her.

    Ønsker deg en kjempe fin helg i ditt flotte hus.
    Klem*

    SvarSlett
  42. Å så gulli den var,-) Har vært innom for mange svenske blogger ikveld??:-))... Kjempefint!! Ha en fin helg, klem fra Balkemor;-)

    SvarSlett
  43. Hei hei!
    Ligg ei utfordring til deg på bloggen min:)
    Ynskjer deg ei god helg!

    SvarSlett
  44. Så fin den ble.
    Ønsker deg ei riktig fin helg

    SvarSlett
  45. Wow vilket fynd du har gjort, den blev superfin.
    Kram på dig/Ingela.

    SvarSlett
  46. Den ble kjempefin ja. Utrolig hvor fint alt blir om det blir hvitt... Den mest håpløse,glorete ting blir jo skikkelig lekker med litt hvitmaling. Blir jo så en gløtter rundt seg for å se om noe må til pers :-) Bloggen din er kjempefin!

    God helg fra meg.

    SvarSlett
  47. Å så lekker den ble Margrethe!
    Ser eksklusiv ut:-)
    Ha en fin helg, klem Hege.
    PS! Husk å melde deg på min Giveaway:-)

    SvarSlett
  48. Så nydelig! Morsomt med sånne funn :) Den ser jo kjempelekker, gammel og verdifull ut.

    Ha en fin søndag :) klem

    SvarSlett
  49. SÅ utrolig lekkert- det var virkelig et gullfunn må man kunne si :-)

    Ha en flott kveld:)

    SvarSlett
  50. Hei!

    En award venter på deg i bloggen min :-)

    SvarSlett