onsdag 28. oktober 2009

Litt forandring på kjøkkenet


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hos meg er det voksduk på kjøkkenbordet bestandig, kanskje med unntak av helligdagene i julen. Både til hverdags og fest har jeg voksduk på, det er praktisk, men jeg synes også de er fine, med flotte mønstere og farger.

BILD0014

Jeg var på Åhlens i går, og der var det 20 % avslag på alle voksduker. Jeg falt for denne hvite, og synes den passet godt på kjøkkenet, selvom jeg er vant til litt mer farger. Koselig med litt forandring :)

Bulldogen var skikkelig linselus i dag.

33 kommentarer:

  1. Ja, det er alltid hyggelig med noe nytt og idag finnes det så mange flotte voksduker - det var annerledes når jeg vokste opp...
    Ellers så er de hvite tømmerveggene dine så vakre, selv med en hvilende linselus...
    Klem Marit :o)

    SvarSlett
  2. Den var delikat ,likte den godt.

    SvarSlett
  3. Synes linselusen din er søt. Praktisk med voksduk og nå er de blitt veldig fine.Takk for tips.Klem

    SvarSlett
  4. Skjønn duk du har kjøpt deg...og huset ditt er bare så flott... elsker tømmer vegger..'Klem Kerstin

    SvarSlett
  5. Både praktisk og fint med voksduk! Kjempe fin den du har kjøpt!!!
    Og lekker pynt oppå! ;-)
    Onsdagsklem fra Lunalu

    SvarSlett
  6. Heisan på onsdagskvelden..

    Ja voksduk er praktisk! Det er kommet så mye fine å velge også... Stoff og Stil har stort utvalg i herlige farger!

    Din var flott...og det er jo huset ditt også:) Klem

    SvarSlett
  7. For et utrolig vakkert hjem du har. Elsker de flotte tømmerveggene, sukk....

    Ønsker deg en herlig uke videre!

    Klem fra meg

    SvarSlett
  8. Kjempefin duk! Og nydelig bilde fra entrèen -likte spesielt godt den franske bulldogen, he he ;-)

    Klem fra meg!

    SvarSlett
  9. Har voksduk her i huset også - uunnværlig med to unger;) Kjøpte meg en linfarget en på Stoff og stil i sommer(og det blir nok ikke den siste), fra før har jeg en dus blomstrete på linfarget bunn. Dyr men verdt det!

    Duken din er nydelig! Liker ornament-mønstre og duse farger på duken.

    Klem:)

    SvarSlett
  10. Ikkje alltid så mykje som skal til for å få litt forandring! Denne duken var jo fin då! Skulle gjerne vore på sight-seeing i huset ditt, ser utruleg spennande ut. Men, har hundeskrekk så spørs korleis det hadde gått, hehe...Fin kveld til deg!

    SvarSlett
  11. Kjekt å fornya litt i det kvardagslege av og til. Det er no flest kvardager ! Det var fint med den nye duken.

    SvarSlett
  12. Hyggelig med noe nytt til hus og heim. Du har så koselig hus, elsker tømmervegger og det gamle fine speilet du har. Jeg har et lignende, men litt mindre utgave. Jeg ønsker deg en fin kveld. Klem, Mette

    SvarSlett
  13. Der er jo så mye fint i slike duker nå....og praktisk er det også!!

    ha en fin kveld Margrethe :o)

    SvarSlett
  14. Så fin voksduk!
    Jeg kunne ha tenkt meg en voksduk til spisebordet jeg også, bare til en forandring, men jeg tror bordet vårt er for bredt.
    Hmm må finne ut av det.
    Sjarmerende hos deg!
    Herlige dørstokker, takbjelker og tømmervegg, litt misunnelig...;O)

    Ha ne fin kveld!
    Klem Linda

    SvarSlett
  15. Den var pen,rett og slett!! Vi har hvitmalt kjøkkenbord med gjennomsiktig plastduk med hvite prikker på. Veldig glad i den og superpraktisk!!
    Nattaklem

    SvarSlett
  16. Så fin duk du har fått tak i, Margrethe! Så ut til å passe perfekt hos deg :) Skulle gjerne hatt voksduk på bordet selv, men har ikke hjerte til å gjemme bort "dør-bordet" vårt ;) Har stiftet voksduk på et bord jeg har ute om sommeren, så det skal tåle vær og vind bedre...

    Godnatt... :)

    SvarSlett
  17. Linselusen din er jo bare supersøt!
    og voksduken din var helt nydelig..dus og fin i mønster og farge..den var du heldig med!

    nattaklem fra meg..

    SvarSlett
  18. Det var med glede at jeg oppdaget din flotte blogg i kveld - linker deg så kommer jeg nok ofte på besøk... Klem - og velkommen til meg også - hilsen Gro!

    SvarSlett
  19. å flott den var! Rart hvor ille disse hundene har lyst til å bli med på bilder,. Hunden vår dukker opp overalt der jeg skal ta bilde:P

    SvarSlett
  20. Huset ditt er jo berre SÅ LEKKERT , kan styre meg for voksduker , men denne såg jo fin ut. Det kommer stadig nye produkt og eg bruker veldig ofte teflonbelagte duker.
    Ha ein fin dag.

    SvarSlett
  21. Lys og lekker voksduk!!!
    Kjempekoselige bilder, og en herlig linselus:)
    Ønsker deg en fin dag!
    Klem Anita

    SvarSlett
  22. Kjekt med voksduker da! Og denne var veldig lekker syns jeg :)

    Ha en fin torsdagskveld!

    SvarSlett
  23. Åååå nå savner jeg både deg og kjøkkenet ditt igjen!! Så fin en duk du har skaffet deg! Jeg er helt enig: liker veldig godt voksduker av forskjellige grunner:o) MEN jeg har en som elsker ketchup.....og det gjør også voksduken, for den gir ikke slipp på herligheten. Godt tips???
    Ha en fin kveld i ditt nydelige hjem, min venn:o)
    Klem fra Solveig

    SvarSlett
  24. Voksduker er både fine og pratiske, Den du har var kjempefin. Ser du har en liten linselus du også, merkelig hvordan de dukker opp når kamera er fremme hehe.
    Ha en fin kommende helg, klem :)

    SvarSlett
  25. Fint mönster har din nya vaxduk!

    SvarSlett
  26. Koselig på kjøkkenet ditt!
    Hos meg pleier det bare å ligge en liten green gate "lapp" på midten av bordet;) Ellers lite med duker. Jeg gidder jo ikke vaske å stryke... Godt alternativ med voksduk da:)

    Hærlig den hunden!

    Finfin kveld til deg!
    Klem fra Chatrine:)

    SvarSlett
  27. Förstår att du föll för den vaxduken, det skulle jag oxå ha gjort, nu har vi varit ute och firat på restaurang, gården är idag betald och nu är jag gårdsfru...:) klem

    SvarSlett
  28. Heisann. Kjempefin duk!! Både vakker og praktisk:) Kan det bedre bli?!

    Ha en fin kveld:)
    Klem Linda

    SvarSlett
  29. Voksduken er super og romantikken på plass.
    Dog ser det ut som det er en som "gir blaffen";))

    SvarSlett
  30. Voksdukene du får kjøpt i dag er både pene og praktiske.Vi er jo bare to voksne, men jeg liker å ha voksduk på vist jeg arbeider med noe så jeg har et lite lager.
    Ser et lite glimt av speilet ditt . Jeg har faktisk maken etter min mormor.Lakken var blitt litt ødelagt så jeg malte mitt.
    Ha en fin helg
    Klem

    SvarSlett
  31. Koselig bilde fra gangen og inn i kjøkkenet :) Fin voksduk. Ja de er praktiske!

    Søte lille Mika som ligger der og koser seg også :) Ha ei fin helg hos dere. Her pleier vi vannkoppene til Julie.

    SvarSlett
  32. Voksduker er praktiske, ja, og kan være fine også - din nye er i alle fall det :)
    Koselig kjøkken du har!

    SvarSlett
  33. Voksduk er praktisk og nå finnes det jo mange flotte:) Har alltid voksduk i jula, enkelt å rengjøre etter familieselskaper;)

    Jeg elsker cokies, så tror jeg må prøve oppskriften din etterhvert. Tilbakemelding kommer;)

    Ønsker deg en fin dag!

    Klem Silje

    PS: Mika er så søt der hun ligger å slapper av:)

    SvarSlett