mandag 12. oktober 2009

Jeg har fått en award som jeg gir videre


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Snille Unn Eirin i bloggen Lyse drømmer har gitt meg denne vakre awarden.
Besøk den koselige bloggen hennes som er full av vakre bilder og flotte detaljer, akkurat som awarden hun har laget.
Roser er jo bare vakkert, så denne var helt etter mitt hjerte! Takk for en koselig overraskelse  :)

Dette skriver hun om awarden hun har laget:

Til noen fantastiske bloggveninner ønsker jeg å gi denne awarden. Dere er alltid innom og legger igjen noen oppmuntrende ord, det varmer veldig!
Håper dere vil ta imot denne, og gjerne gi den videre. Har laget den spesiellt for gode bloggvenninner og den er til for å deles:)
Kommentarene som blir lagt igjen er med på å skape blogg glede og inspirasjon til å fortsette å blogge!

DSCI6830

Jeg synes det er vanskelig å velge ut bare noen få som skal få denne vakre awarden, for det er mange trofaste lesere som er innom, og jeg skulle gjerne gitt den til dere alle sammen! Men det er noen som har fulgt meg fra jeg begynte å blogge og som alltid legger igjen et lite spor, så jeg velger ut noen av dem, vel vitende om at det er veldig mange jeg kunne gitt denne til.

Det er kjempeflotte blogger med masse inspirasjon både i ord og bilder. Koselige bloggedamer som jeg alltid gleder meg til å besøke. De er vel verd et besøk :)

Bloggen Moas tid og rom .

Monica i Det lille ekstra.

Nostalgias verden er en blogg med masse sjarm og koselige bilder.

Lunalu i bloggen Drømmer fra mitt epletre.

Hege i bloggen La ville de Mille

Josefine i bloggen Josefines verden

Jeg håper dere tar imot den!

 

25 kommentarer:

  1. Så koselig! Kjempefin award som du absolutt fortjener :) Gratulerer til de flotte bloggene du gir den videre til!

    Ha en fin kveld :) Klem

    SvarSlett
  2. Åh, tusen takk kjære du! En kjempe flott award - setter stor pris på å få den av deg!
    Og så syntes jeg du absolutt fortjente å få den, for du er en fantastisk bloggvenninne, som har en kjempe fin blogg, og som tar deg tid til å legge igjen koselige meldinger!
    Klem fra Lunalu

    SvarSlett
  3. Grattis! Instämmer med Unn.

    SvarSlett
  4. Gratulere med skjønn award...
    Klem Kerstin

    SvarSlett
  5. Gratulerer så mye med award, den var nydelig.

    Klem Tino :)

    SvarSlett
  6. Gratulerer med vel fortent award! Den var verkeleg fin:)
    Ha ei herleg veke!
    Klem:)

    SvarSlett
  7. Kjære Margrethe:-)
    NÆhæ...- til meg.?!
    Ble helt satt ut,snufs du er snill!
    Tusen takk ,
    - du ga den til meg på en dag jeg trengte den...
    Gratulerer med DIN award, den var veldig fortjent,
    - for jeg kan si det samme om deg:-)
    Ha en kjempefin kveld, klem Hege.

    SvarSlett
  8. ååå tusen hjertelig takk skjønne du, dette varmer virkelig:) åsså må jeg bare si at jeg syns s absolutt som det er sagt over her at du virkelig fortjente den selv også, du er ei superduperbloggeveninne som jeg og sikekr mange med meg ogsåsetter stor pris på og rosen passet jo perfekt til deg:) Ønsker deg en nyleig mandag og takk skal du ha skjønne du:)

    SvarSlett
  9. Gratulerer så mye med award!
    Vel fortjent:)

    Ha en fin kveld:)
    Klem Linda

    SvarSlett
  10. takk for hilsen.¨¨
    og gratulerer me award..
    klem, magny

    SvarSlett
  11. Gratulerer så masse med awarden! Du har en herlig blogg, min venn!
    Nattaklem fra Solveig:o)))))

    SvarSlett
  12. Hei margrethe -
    ...og 1000 hjertelig takk for awarden! ..den satt jeg pris på..akkurat som jeg gjør med bloggen din - her inne er det så vakkert, ro og fredlig...og så dufter det alltid så nydelig fra rosene dine..
    min går iallefall rett tilbake til deg:0)
    ..igjen hjertelig takk!
    stor klem fra meg

    SvarSlett
  13. Gratulerer med nydelig award!!!
    Den fortjener du:)
    Klem Anita

    SvarSlett
  14. Så vakker oppmerksomhet du fikk, den har du helt sikkert fortjent.

    Sov godt i natten

    SvarSlett
  15. Hei kjære deg:))

    Gratulerer så mye med Awarden...den fortjener du virkelig!! Du har en veldig koselig blogg som det er en fryd å besøke...

    Tuusen takk for at jeg var en av dem du sendte den videre til...det setter jeg veldig pris på snille du!!

    Gjør som Moa, sender den rett i retur med en stoooor klem:)

    SvarSlett
  16. Tuuusen takk snille Margrethe ! Dette setter jeg stor pris på, ble kjempeglad !

    Setter stor pris på deg og din herlige blogg og dine hyggelige kommentarer, så kjekt å være en del av bloggfellesskapet :-)

    Ønsker deg en deilig tirsdag !
    Klem, Nostalgia

    SvarSlett
  17. Den fortjener du virkelig,du er kjempeflink til å legge igjen gode ord!!
    Nattaklem

    SvarSlett
  18. Koselig award, og koselig blogg! Så jeg la meg til som følger her hos deg:)

    Ha en fortsatt fin dag!
    klem Hege

    SvarSlett
  19. gratulerer så mye til deg margrethe!:)

    klemmer

    SvarSlett
  20. Gratulerer med velfortjent utmerkelse,Margrethe.Ønsker deg en fin uke.

    SvarSlett
  21. Grattis med awarden, den er vel fortjent! :)
    Ønsker deg en fin uke,klem:)

    SvarSlett
  22. For en herlig blogg, jeg har lagt meg til :-)
    Camilla

    SvarSlett
  23. Gratulerer med utmerkelse, den var fortjent!
    Tusen takk for hyggelig kommentar på bloggen min også!

    SvarSlett
  24. Gratulerer med award. Den var søt!
    Og ha en fortsatt herlig høst-uke, Klem fra meg

    SvarSlett
  25. tusen takk for koselige ord!
    surfer litt rundt på nettet og havner både her og der, bra du liker det jeg finner :)

    klem

    SvarSlett