mandag 19. oktober 2009

Jeg har fått en award, og litt fra mitt kjøkken


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Denne vakre awarden fikk jeg av Fru K i den flotte bloggen Skogland. Hun har en kjempekoselig blogg jeg anbefaler alle å titte innom :) I Boligpluss ble Skogland kåret til Norges vakreste hjem, og bloggen har mange bilder fra hus og innredning. Fru K har laget awarden selv, og jeg ble veldig glad for å få den.

Jeg sender den videre til en blogg jeg er glad i å besøke, jeg er glad i besøke damen bak bloggen også :) Vi har kjent hverandre hele livet, og inntok bloggverdenen sammen, da vi nølende gikk i gang i vår med å teste ut om dette var noe for oss. Vi bor på hver vår kant av landet og har ikke muligheten til å treffes så ofte, men det er noen venner man har “i tid og evighet” og somman kjenner like godt til tross for avstander, og Solveig i den koselige bloggen Solbergets mange prosjekt er en av dem. Hun er en kreativ dame som lager mye fint. Bloggen hennes er vel verd et besøk!

BILD9855

I dag blir det noen få stemningbilder fra mitt kjøkken. Jeg ser plutselig alt som ikke er ferdig når jeg ser på bilder fra huset her… Dere får bære over med ledninger og lister som ikke er helt på plass :)

BILD9884

Fargen blir ikke helt korrekt i kveldslyset. Den heter Gustaviansk grå, men er ikke samme farge som på Jotuns fargekart med det navnet.

BILD9871

Om kvelden er det masse levende lys på mitt kjøkken, jeg nyter høstkveldene med tente lys og en deilig kopp ingefærte.

BILD9888 BILD9864

41 kommentarer:

  1. Hei.
    Ja dette var vakker og stemningsfullt.
    Nyt kvelden.
    Klem Ann<3

    SvarSlett
  2. OJ!Her har eg ikkje vore før!Å så masse fint:)Nydelig kjøkken!

    SvarSlett
  3. Hei!
    Så flott og koselig kjøkken du har!
    Ha en fortsatt fin kveld

    SvarSlett
  4. Hei. Gratulerer med Award. Nydelig kjøkken du har. Kjempekoselig.

    Klem.

    SvarSlett
  5. Så vakkert du har det, likte godt duken din , den var nydelig.

    Sove godt i natten

    SvarSlett
  6. Så herlige bilder! Virkelig nydelig kjøkken.. Forstår godt at du nyter kveldene der :) Likte innredningen veldig godt!

    Gratulerer med award til deg også :) Og nå har jeg vært inne hos Solbergets mange prosjekt - nydelig blogg! Takk for tips :) God natt!

    SvarSlett
  7. Veldig koselig kjøkken. Der kan man nok sitte å drikke thé og skravle i timesvis. :)

    SvarSlett
  8. Jeg liker så godt kjøkkenet ditt, med det rause spisebordet. Virkelig fint hos deg.

    Klem fra Lisemoren

    SvarSlett
  9. Velfortjent blogg award!
    og ikke minst en KNALLFINT kjøkken!!!!

    Jeg har forresten en nesten lik brød boks som deg. Jeg tror de er i blekk/ eller noe... Men jeg liker altså ikke min... Den er fin å se på, men bare etter en dag så blir det mugg på brøene, å det er jo ikke bra. Er det slik med din? Kansje er den for tett. Jeg har like bokser for kaffe og te, og det er jo bare perfekt:) Kansje jeg burde hatt knekkebrød i brødboksen;)

    Finfin ny dag til deg!
    Klem fra Chatrine:)

    SvarSlett
  10. Grattis med velfortjent Award :-) Så nydelige stemningsbilder fra kjøkkenet ditt ! du har en utrolig flott stil !

    Ønsker deg en deilig tirsdag, kjære du !
    Klem, Nostalgia

    SvarSlett
  11. For et flott og koselig kjøkken du har:-)
    Gratulerer med flott award.

    SvarSlett
  12. Så flotte bilder og for et nydelig kjøkken=)!! Gratulerer med velfortjent Award=)!
    Ha en riktig fin tirsdag=)!

    Klemmer!

    SvarSlett
  13. Vilket vackert kök du har, det måtte du trivas i..och en ljuvlig award du fick...gick till en blogg som jag ofta besöker och som är så inspirerande..så bra..ha en fin dag, klem

    SvarSlett
  14. Kjempeflott award! Og nydelig kjøkken =)

    Klem fra meg

    SvarSlett
  15. Så herlig kjøkken du har... og gratulerer så masse med velfortjent award...

    Ønsker deg en fin tirsdag..
    Klem Kerstin

    SvarSlett
  16. GRatulerer så mye med velfortjent award!! Og så nydeli kjøkken du har!! Kjempejoselige stemningsbilder!!

    SvarSlett
  17. Ååååå du er da bare god!!! Tusen takk! Slik en nydelig award og fine ord fra deg! Det varmer! Er bare så heldig som har en venn som deg:o)))
    Har vært innom Skogland ( såg Boligpluss som du henviser til) - for et vakkert hjem!!
    Nå fikk du meg til å lengte sørover også! Dere har det bare så lunt og godt i hjemmet deres. Nydelig inventar, men ikke minst en herlig stemning som gir huset "sjel":o))))
    Er så glad du fikk meg med å blogge!
    Ønsker deg en flott høstdag!

    Klem fra en glad Solveig:o))))

    SvarSlett
  18. Gratulerer så mye med award, vel fortjent! Solberget er også en flott blogg som jeg besøker ofte.
    Så flott kjøkken du har, det kunne jeg virkelig tenkt meg. Så koselig stemmning du har der, ser lunt og koselig ut. Vi har syrebeiset furu, og jeg er så lei av det.
    Ha en fortsatt fin uke, klem :)

    SvarSlett
  19. Nydelig kjøkken Margrethe - og jeg ser ikke en eneste ledning! :o)
    Ja, dette med "gamle" venninner er gull verdt! Min beste venninne bor 50 mil unna, men vi har kontakt flere ganger i uken...
    Håper du får en fin dag!
    Klem Marit :o)

    SvarSlett
  20. Hva gøy det må være med nytt kjøkken, og når det blir så lyst og fint siden, må være ekstra gøy. Tenker du er fornøyd, det hadde jeg varit. Stemmingsfullt er det også, med lysen, takkronen og det hele, liksom den fine awarden, som du har gjort deg så forjtent av. Grattis til begge :)

    SvarSlett
  21. Hei Margrethe, grattis med velfortjent award!
    Skal si du har et lekkert kjøkken!

    Ha en fin tirsdags kveld!
    Hei og hopp...
    Klem fra Linda

    SvarSlett
  22. Et nydelig kjøkken du har da.

    SvarSlett
  23. Så nydeleg kjøkenet ditt er! Koseleg med levande lys:)
    Gratulerer med vel fortent award:)

    SvarSlett
  24. Gratulerer med awarden, den har du fortjent. Flott blogg og så stemningsfullt det er på ditt kjøkken.

    SvarSlett
  25. Et kjempefint kjøkken du har Margrethe:o)

    ha en fin tirsdagskveld:o)

    SvarSlett
  26. Heisann. Gratulerer så mye med koselig award! Veldig fortjent!
    Så koselige bilder fra kjøkkenet ditt! Virkelig stemningsfullt og vakkert!

    Ha en fin tirsdagskveld:)
    Klem Linda

    SvarSlett
  27. Neste gang blir det nok du som kommer i Bolig+!!! Nydelig kjøkken har du - likte så godt både spisebordet, taklampa og brødboksen - og så den gode stemninga som som ligger som et slør over hele kjøkkenet. Sukk, helt nydelig!!!!
    Jeg tar med meg kaffekoppen og kommer over ;-)
    Klem fra Lunalu

    SvarSlett
  28. Grattis med velfortjent award. Ta det til deg du!
    Og det kjøkkenet ditt ser utrolig innbydende ut. Så delikat og lekkert at det er en fryd. Du sier stua mi ser lun ut, men det gjør sannelig kjøkkenet ditt også ;-)

    Klem fra Marit

    SvarSlett
  29. Vannvittig lekkert kjøkken du har!!!!! Skjønner godt at du koser deg der:-)
    Gratulerer med awarden,SÅ fortjent!! Du er utrolig flink til å legge igjen koselige ord!! Og Solveig fortjener den virkelig,hun er en utrolig flink blogger som virkelig inspirerer!!
    klem

    SvarSlett
  30. Nydelig kjøkken du har! Virkelig flott og fantastisk koselig! :) Bare nyt kvelden videre du. Du fant sikkert ut at Boligfryd har settet som kan bestilles? Veldig fine kjøkkenredskaper fra Nigella Lawson ja :) Jeg digger de: )

    SvarSlett
  31. Ett så snyggt kök du har...såå mysigt.
    Hälsar Helena

    SvarSlett
  32. Ditt kök är jättefint och ljust, gillar den grå färgen. Härligt med vänner som är kvar hela livet.
    Må så gott!

    SvarSlett
  33. Så fint kök ni har! Luckorna var riktigt vackra, i både form och färg.

    Hoppas du har haft en fin start på veckan!

    SvarSlett
  34. Hei kjære du !

    Nei oppskriften virker ikke på sølv, men prøv dette :
    Dekk innsiden av vasken med aluminumsfolie, fyll opp med lunkent vann og bland i en liten neve salt. Legg sølvet ned i en stund, og vips :-) !

    Lykke til !
    Klem, Nostalgia

    SvarSlett
  35. Veldig fin farge på kjøkkenet ditt, elles har du det så fint. Ha ein fin kveld.

    SvarSlett
  36. Grattis med Award!!

    Kjempe lekkert kjøkken, vil gjerne se mer jeg da... =0)

    SvarSlett
  37. Gratulerer så masse med velfortjent award!!!

    Så flott kjøkken du har. Nydelige og stemningsfulle bilder. Der er det nok godt å sitte ned og nyte en kopp kaffe, og bare nyte kveldaroen.... Herlig!!

    Ønsker deg en flott dag videre!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  38. Heisan!

    Gratulerer med Award:)

    Så fine bilder fra kjøkkenet ditt...koselig stemning. Du har et kjempefint kjøkken, som både ser stilig og trivelig ut!

    Klem fra meg

    SvarSlett
  39. Sukk.....så rent og pent og koselig og stemningsfullt dere har det i hjemmet deres alltid!! Kan'ke du komme til Fidjekilen og ta en overhaling her også!?? ;)
    Jeg har et mål om å få shine opp litt etter siste eksamen før jul. Lang juleferie iallfall ;) Ha en strålende dag! Du er så kreativ og flink.

    SvarSlett
  40. Nydelig kjole og skjal!! For ett fantastisk flott kjøkken du har! Jeg er helt betatt....:))
    Ønsker deg en nydelig helg!
    Klem Kari

    SvarSlett
  41. Grattis till den och den är du värd. Jag har undrat många gånger hur du hinner med att kommentera så fint på min blogg. Du känns verkligen som en bloggvän.
    Kram på dig och ha en skön kväll

    SvarSlett