tirsdag 6. oktober 2009

Et rosa innlegg


 

 

 

 

 

 

 

 

 

I den koselige bloggen Magnys lille krinkelkrok kom jeg over et rosa innlegg i anledning Rosa Sløyfe.

Rosa sløyfe er en internasjonal bevegelse, satt igang for å øke kunnskapen om brystkreft, og for å samle inn penger til brystkreftforskning.

Mer kan du lese her: Rosa Sløyfe.

Det vil jeg selvsagt være med på, og mitt rosa innlegg er fra hagen.

 

DSCI6588 

Vakre å se og lukte på. Snart er det over for i år.

DSCI6613

Rosa er min favorittfarge på roser.

DSCI6093 

I dag har jeg tent to rosa lys og plukket inn regntunge blomster fra hagen. De kan heller glede meg inne, enn å regne i stykker ute.

BILD9573

Av min gode mailvenn Jane fikk jeg denne hyggelige mailen i anledning denne aksjonen:

imageHello, Pretty Lady!  
You have been hit. You have been considered one of the 10 prettiest ladies with a warm loving heart on my friends list... Once you have been hit, you have to hit 10 pretty ladies. If you are hit again you know you are really pretty.   So hit 10 pretty ladies on your friends list and let them know they are pretty..

SEND THIS TO PRETTY LADIES, INCLUDING THE ONE WHO SENT IT TO YOU!!!

 

Jeg sender den videre til alle hyggelige bloggedamer, og selvfølgelig tilbake til Jane, som denne aksjonen nok betyr noe helt spesielt for.

28 kommentarer:

  1. Det är aldrig fel med rosa! Härliga bilder och härlig text.

    Stort tack för din snälla hälsning. Hoppas du har haft en fin dag!

    SvarSlett
  2. Nydelige roser...takk for at du minner oss på rosasløyfeaksjonen.
    God uke til deg!!
    Klem...Ellen

    SvarSlett
  3. hei margrethe -
    å, for et flott og vakkert innlegg fra deg -
    som til og med duftet godt!

    høstklem fra meg

    SvarSlett
  4. Nydelig rosa innlegg hos deg. Et flott tiltak som er viktig å støtte. Brystkreft rammer desverre altfor mange.
    Så nydelige blomster du har ennå, koselig å kunne nyte de inne.
    Ha en fin kveld videre, klem :)

    SvarSlett
  5. Vackert och viktigt inlägg!
    Ha det gott!

    SvarSlett
  6. God kveld i stua!
    Først vil jeg bare si at du har en flott blogg. Og hjemmet ditt ser utrolig koselig ut.
    Her skal jeg følge med videre. :)

    Fint innlegg også. Jeg ga penger i går. Det føles godt og viktig!

    Ha en fin kveld.
    Klem fra Anine

    SvarSlett
  7. Vakkert og viktig innlegg - takk for at du minner oss på dette...

    Klem Marit :o)

    SvarSlett
  8. Takk for hyggelig kommentar :o) Flere har spurt om magasinet. Det er ikke så spennede, det er et magasin innen bransjeforeningen for Møbelindustrien i Norge. Det er nok ikke til salgs noe sted, men drar du til ForaForm f.eks. finner du det der...

    SvarSlett
  9. Takk for kommentar! Dette var noen fine blomster og bilder for den Rosa saken;-)
    Flott den sløyfa i mailen også!
    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  10. Så vakkert innlegg! Synes det er flott at du belyser en slik sak. Har selv hatt brystkreft i nærmeste familien, men denne personen er heldigvis "friskmeldt" nå.

    Ligger forresten en utfordring til deg på bloggen min;) Hvis du skulle ønske å ta den, ingen tvang.

    Ønsker deg en fin kveld!

    Klem Silje

    SvarSlett
  11. Roser er deg- ingen tvil om det;) EN viktig sak for oss kvinner- jeg skal også ha et innlegg etterhvert..så koselig innebildet var;)
    Ha en fin dag i morgen;)

    SvarSlett
  12. Å for et nydelig rosa innlegg! En viktig sak å ha fokus på...og du har gjor det så lekkert med de fine rosene dine:)) Klemmer fra meg

    SvarSlett
  13. Så lekkert - men det lekreste av alt var veggene dine - nydelig tømmervegger ser det ut som. Møblene du malte ble jo fine. Du tenker som meg - la tingene være som de er hvis det går an og mal det som ikke kan reddes. Enig med deg i det ja.

    SvarSlett
  14. Så nydelig rosa innlegg fra deg! Her er det nok ikke mer futt i planter eller blomster. Regnet har nok druknet det meste, men vi får tro det blir en flott vår med blomsterprakt neste år!
    Så vakkert det ble med roser i stua og gratulerer så masse med utnevnelsen:o)
    Ønsker deg en herlig morgendag.
    Klem fra Solveig

    SvarSlett
  15. Så flott med et rosa innlegg med vakre bilder for en viktig sak. Tenk at du fortsatt har blomster i hagen....:-)
    Ha en fin dag. Klem Ingrid

    SvarSlett
  16. Så flott rosa innlegg du har laget, og en viktig sak å støtte!!!

    Ha en fin dag videre!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  17. Herlig rosa innlegge fra deg og rosene dine blir vi jo aldri lei av!!
    klem

    SvarSlett
  18. Hei Margrete! Vakre roser, og meget viktig sak...
    Nydelig bloggplass du har fått deg, elsker de herlige tømmerveggene dine! Ønsker deg en riktig fin dag/kveld!
    Klem Siren :)

    SvarSlett
  19. Så fint rosa innlegg du har laget!

    Det med å bruke den hylla til utstilling syns jeg var en meget god ide ;) Det skal jeg foreslå for snekkern!

    SvarSlett
  20. himmel og hav, elsker veggene dine. Huset ditt ser ut til å ha en aldeles herlig atmosfære! Så utrolig glad du la igjen en hilsen i bloggen min villa vanilje, slik at jeg kom over bloggen din også! Virkelig lekker. og Blomstene - MISUNNELSESVERDIGE :)
    klem silje

    SvarSlett
  21. Viktig og vakkert innlegg, Margrethe! Tusen takk:)
    Ha ein herleg kveld!
    Klem Anne:)

    SvarSlett
  22. Takk for kommentar!

    Nydelig rosa innlegg:)

    KLem Pink Lady

    SvarSlett
  23. Ett underbart rosa inlägg som lyste upp i den mörka höstkvällen, hoppas du haft en fin dag, kram VIOLA

    SvarSlett
  24. Kjempefint dette innlegget ditt!klem

    SvarSlett
  25. Rosa roser er skjønt, og buketten på bordet ditt var helt nydelig! Klem Cathrine

    SvarSlett
  26. Vi får gjøre det vi kan, laget et rosa innlegg for noen dager siden, og flere kommer....skremmende sykdom som rammer kvinner i alle aldre...

    SvarSlett
  27. Så flott og viktig innlegg om en alvorlig sykdom.

    Skremmende at det rammer så mange kvinner i alle aldre.

    ha en fin dag

    SvarSlett