torsdag 1. oktober 2009

Endelig, Green gate har flyttet inn :)


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I dag har jeg endelig fått noen etterlengtede kopper og asjetter i hus :) Synes disse mønsterene til Green Gate er så fine, og de kan kombineres med hverandre etter hva man liker. Jeg falt litt for mønsteret med roser, men synes det ble litt mye med alt i rosemønster. Det beige passer fint til.

BILD9432

Det er litt dyrere enn hva jeg normalt synes er ok å legge i et hverdagsservise, så her blir det noen nye deler hver måned.

BILD9427

Rosekoppen har vakkert mønster inni koppen, akkurat som de gammeldagse moccakoppene. Sjarmerende!

BILD9435

I morgen skal jeg stå opp så tidlig at det blir kaffe fra nye kopper. Skiven får jeg ta når jeg kommer hjem :) Frokost smaker ikke godt klokken 7 om morgenen uansett hvor nytt og fint serviset er.

BILD9442 BILD9399

Ønsker alle som titter innom bloggen min en fin fin kveld!

41 kommentarer:

  1. Lucy you! :-)
    De var kjempe fine!! :)
    Ha en fin kveld du å..jeg sitter her på jobb å sturer..
    klem

    SvarSlett
  2. god kveld margrethe -
    grattis med nye kopper og asjetter...de er jo så søte! jeg er eier av EN kopp i GG, og det er den lattekoppen i rosemønster, og den skal jeg love deg morgenkaffen smaker fortreffelig av...
    kos deg!
    moaklem

    SvarSlett
  3. Gratulerer med ditt første Green gate! Nydelige kombinasjoner du hadde valgt! Kjempefint! :)

    God torsdagskveld!

    Klem, cecilie

    SvarSlett
  4. Herlige bilder av flotte ting fra GG. :) Supert!

    SvarSlett
  5. Kjempefine kombinasjonar, Margrethe!
    Ha ein herleg haustkveld:)

    SvarSlett
  6. Veldig søte. De passer jo til så mye. Har lyst på noe nytt jeg også;) Ha en herlig høstkveld og kos deg med det nye serviset.

    SvarSlett
  7. Skjønner godt at du er glad,nydelig alt sammen!! Kos deg med kaffen!!
    klem

    SvarSlett
  8. Tjusigt porslin! Som du förstår gillar jag rosenkoppen skarpt men att kombinera blir ännu bättre.

    SvarSlett
  9. Gratulerer!God smak;)
    God morgenkaffe ønskes deg!

    SvarSlett
  10. Gratulerer med nye kopper:-)
    De er kjempfine, så jeg skjønner godt at du er glad.

    SvarSlett
  11. De er super delikate,nydelige farger på koppene.
    Også roser da....me like

    SvarSlett
  12. Ååå så fine de var Margrethe! Du er så flink til å sette sammen ting slik at de utgjør det lille ekstra. Har jo sett dette servise før, men de ble bare så mye mer sjarmerende når de ble satt sammen med forskjellige mønster og farger! Flinke deg:o)
    Ønsker deg en flott kveld, min venn.
    Klem fra Solveig

    SvarSlett
  13. jeg har maken til den med rosene på, synes at det er kjempesjarmerende med dekoren som går oppi koppen jeg også :)

    klem og kos,
    vibeke

    SvarSlett
  14. Ja..det er bare nydelig...og flott og kunne blande med det beige...det kan bli litt mye roser som du sier...selv for meg som er en stor rose fantast:)
    ha en kos kveld
    klem edda

    SvarSlett
  15. Så flott servise=)! Og jeg er helt enig- frokost er ikke godt kl.07.00;)! Ja, det er veldig koslig med en lage og kosedag=)! Det hjelper litt på det dårlige været, selv om solen faktisk har vist seg i dag;)!

    Kos deg i helgen!
    Klemmer!

    SvarSlett
  16. Grattis med nye og fine kopper+ asjetter. Liker så godt det beige mønsteret, hvor kjøper man Green gate egentlig? Kan ikke huske at jeg har sett det i noen butikker.

    Ha en finfin kveld Margrethe!
    KLem*

    SvarSlett
  17. Velkommen etter;) Jeg har to slike rosekopper, og to med prikker- og fire rosefat-hadde vært fristende med prikkefat også- men de hadde bare middagstallerkener- jeg bruker koppene hele tiden- en dag bruker jeg prikkekoppen- så er det rosekoppen neste dag--hihi-og da føler jeg med som en ekte interiørblogger;) Haha- lettpåvirkelig med andre ord!!!
    håper du har hatt en fin dag!

    SvarSlett
  18. Grattis ! Kjempelekre disse servicene fra Green Gate :-)

    Ønsker deg en god fredag :-)
    Klem, Nostalgia

    SvarSlett
  19. Gratulerer så mye med nytt GG servise i huset!

    Lekre farger du har valgt...og det er som du sier, det passer godt sammen:)

    Klemmer

    SvarSlett
  20. Gratulerer med nytt servise, nydelig. God frokostkaffe i morgen, klem fra Mona

    SvarSlett
  21. Hei! Så nydelige kopper, er jo bare en sann glede å drikke/Spise av disse, da!! Klem og god helg, Marianne

    SvarSlett
  22. Sukke-ti-sukk ... GreenGate har så mye lekkert. alt du viser er noe jeg gjerne skulle hatt gitt. Men som du selv sier, det koster litt, og her må man prioritere. Men så tenker jeg at kanskje jeg skulle unnet meg en enkelt kaffekopp/tekopp som jeg kan ha hver morgen når jeg sitter å slapper av. Det er bare det at jeg har så alt for mange andre tekopper fra før som jeg også liker ;-)

    Kos deg med kopper og kar - jeg hadde vært umåtelig stolt hvis jeg var deg.

    Klem fra Marit

    SvarSlett
  23. Grattis med nytt greengate. Kjempe lekkert!

    Ha en god helg

    Beate

    SvarSlett
  24. Disse green gates er jo bare så skjønne.Og denne kombinasjonen som du har valgt var jo så fine ilag.Det har blitt noen etter hvert i min samling også ja,men tror jeg må bremse litt.Men,men har lyst på de du viser her da,klem

    SvarSlett
  25. Nydelige farver
    - og gøy å sette sammen ulike mønster!
    Enig med deg
    - kjøper litt og litt:-)
    Ha en fin helg, klem Hege.

    SvarSlett
  26. Herlig! Gøy å mikse og matche litt :D Og når man først har begynt, så blir det nok mer. Blir hekta på så fine ting vettu ;)

    SvarSlett
  27. Hei,Margrethe.Gratulerer,nydelige kombinasjoner du har valgt.Lurer på om jeg snart er den eneste på NIB som ikke har GG kopper hi,hi.Har en liten mugge og noen bokser da. Ønsker deg en god helg.

    SvarSlett
  28. Kjempefine ting!!
    Synest høstens saker er så skjønne og vil gjerne ha litt i det:o)

    ha en fin fredag:o)

    SvarSlett
  29. Veldig fine, må ha litt fint til hverdags også...tror ikke du kommer til å angre på dette...Ha en fin helg!

    SvarSlett
  30. Dette service liker jeg også... virkelig skjønne farger...og rose koppene var nydelig...
    Håper kaffen smakte i n ye kopper...
    Nyt helgen Klem Kerstin

    SvarSlett
  31. Virkelig flotte kopper, gratulerer :)

    SvarSlett
  32. Dette falt i smak her i gården også.
    Jeg er enig det er flott med roser - også på kopper og fat, men det kan jo være greit å ha noe annet også så det ikke blir så rent for mye.

    SvarSlett
  33. Hei Margrete


    Gratulerer med nye kopper.Så stilig og blande mønster på servise.
    Jeg har bare ei bittelita skål av GG.
    Ønsker deg ei fin helg

    SvarSlett
  34. Vilket vackert porslin du köpt, helt ljuvliga färger och mönster, önskar nu en skön helg med de dina, klemmer VIOLA

    SvarSlett
  35. Lekkert lekkert!!! Så fint å ha flere mønster i lag! Er enig i at det kan bli for mye med bare blomster - og det beige er jo med på å fremheve både mønster og farge i koppene!
    Tenker du kommer til å nyyyyte kaffen i helga!!!
    Kos deg masse!!
    Klem fra Lunalu

    SvarSlett
  36. Gratulerer med nytt, utrolig fint servise... Heldige du!

    God helg!

    SvarSlett
  37. Så flott! Har selv sett på de beige koppene synes de er så utrolig fine! Har ikke fått rotet meg til å kjøpe de, men når jeg ser dine lekkre tror jeg jaggu meg det snart er på tide å hive seg rundt;)

    Ja kjenner meg godt igjen i det at ting tar mye lengre tid enn man først trodde og ikke minst blir mye dyrere! Begynner på prosjekt gangen i helgen, men blir nok ikke ferdig med det første..

    Ønsker deg en kjempe fin helg!

    Klem Silje

    SvarSlett
  38. Underbara koppar, Margrethe!!!Och så fint man kan kombinera!
    Trevlig Helg på dig!
    hälsn
    AnnA

    SvarSlett
  39. Vilka underbara koppar!
    Helt i min smak de skulle jag nog köpt direkt om det gick.
    Det är så kul att du tittar in till mig och skriver så fina värmande ord.
    Ha det gott
    Annika

    SvarSlett