søndag 20. september 2009

Nytt kamera og pakke i posten


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I dag har vi fått nytt kamera. Dvs min svigermor har fått nytt og vi har fått hennes gamle som i følge min kjære er 170% bedre enn det vi hadde fra før :) Takk til svigermor som gav oss kameraet! Det blir litt testebilder i dag, og jeg kommer nok til å bruke litt tid på å bli kjent med alle de nye funksjonene.
 
Det øverste bildet er av eggekurven som er fylt med epler fra hagen, og pynter fint på kjøkkenhylla.

 

BILD9307

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jeg fikk pakke i posten i ekspressfart fra fryd for øyet. Det var rask levering og god service, synes jeg! Anbefales :)
Grytekluten som jeg etterlyste er komme i hus, det samme gjelder denne morsomme værstasjonen. Den henger ved inngangsdøren sammen med noen andre ting i zink.

 

BILD9308

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Med disse to zinkhjertene ønsker jeg deg en fin kveld!

 

40 kommentarer:

  1. Gratulerer med nytt kamera min venn! Så herlig å ha en snill svigermor! Kamera må en ha, elles får i allefall jeg abstinens.
    Må sjekke ut Fryd for øyet skjønner jeg. Ja, det er alltid kjekt med de en kan stole på når det gjelder leveranser!
    Nydelige zinkhjerter!
    Klem fra Solveig

    SvarSlett
  2. Så hyggelig blogg du hadde laget

    SvarSlett
  3. Gratulerer med nytt kamera!!!
    Det blir du helt sikkert fornøyd med, så får du kanskje opplæring med på kjøpet av svigermor også:)
    Kjempefine ting du har kjøpt, sink er så fint:)
    Ha en fin søndagskveld!
    Klem Anita

    SvarSlett
  4. Ja, det var kjapt levert! Flott at grytekluten er i hus:) Dei er så fine dei eggekorgene:) Nydelege sinkhjerter og. Klem frå meg:)

    SvarSlett
  5. hei margrethe -
    gratulerer med nytt kamera!
    ..herlige bilder - zink er alltid en innertier:0)
    ...fortsatt fin søndagskveld -

    moaklem

    SvarSlett
  6. Den værstasjonen er morsom, og en favorikk i min butikk.

    Ha en herlig kveld
    Klem:)

    SvarSlett
  7. Hei,Margrethe.Graulerer med nytt kamera.Så fint at gryteklutene allerede er i hus.Ønsker deg en fin uke.

    SvarSlett
  8. Gratis med kamera ! Har fundert på om jeg ikke skulle hatt et nytt jeg også, men da blir det jo mye å sette seg inn i, litt lat jeg :-)

    Ja her har det kommet epler i hus også, Hardangerepler. Forrige eier saget ned alle de gamle frukttrærene som stod i hagen her, og de trærenen vi har plantet bærer ikke så mye frukt enda.

    Ønsker deg en fin ukestart !
    Klem,Nostalgia

    SvarSlett
  9. Gratulerer så mye med nytt kamera...blir mange blinkskudd nå tipper jeg. Kjket med pakke i posten, så søøøte sinkhjerter du fikk!!

    Ønsker deg en fin høstuke, klem

    SvarSlett
  10. Gratulerer med nytt kamera.
    Jeg har fått overta min sønn sine når han har skaffet seg nytt, men det siste kjøpte jeg selv,.
    Hadde ikke tålmodighet til å vente
    Ha en fin mandag

    SvarSlett
  11. Gratulerer med nytt kamera! Det er jeg sikker på vil gi deg mye glede. Men husk, det viktigste for gode bilder er den bak kameraet.

    SvarSlett
  12. Gratulerer med nytt kamera!! Så spennende å prøve ut et nytt! Værstasjonen er så herlig - og de lekre sinkhjertene to fint til!!!
    Nå er helga straks slutt - sukk! Ønsker deg en fin ukestart i morgen!
    KLem fra Lunalu

    SvarSlett
  13. Gratulerer så mye med nytt kamera! :)

    Herlig korg med epler! :) Fine bilder! :)

    Klem, cecilie

    SvarSlett
  14. Gratulerer med kamera,Margrethe!!! Fine bilder hos deg og:-)
    Den værstasjonen er jo så morsom!! God søndag og fin uke til deg og dine!!
    klem fra Anette

    SvarSlett
  15. Gratulerer med nytt kamera! Fine ting du har kjøpt. :) Ha en god kveld!

    SvarSlett
  16. Så heldig du er som har så flotte epler i hagen!
    Må vel plante et epletre eller to til neste år vi også.
    Herlig korg!
    Så heldig du var som fikk kameraet fra svigermor.
    Flotte bilder du har knipset!

    Ønsker deg en fin uke!
    Klem fra Linda

    SvarSlett
  17. Gratulerer så mye med nytt kamera!!! Da blir det jo ekstra hyggelig å knipse bilder!!! Deilig å ha epler i hagen da!! Og zinkhjertene var virkeligflotte!!

    SvarSlett
  18. Nydelige ting du har kjøpt deg :)
    En sånn kurv har jeg og på kjøkkenet, men min er fylt med egg ;)

    Klem,Kari

    SvarSlett
  19. Hei. Ja godt poeng - jeg kan dele margarinen i to! Og jeg likte værstasjonen din - morsom!!!
    Kjersti

    SvarSlett
  20. Bestandig gøy med noe nytt og den værstation er jo bare lekker, men jeg har fortsatt ikke sett snoret stivt på min.. den er uansett en flott grei i hagen :)

    SvarSlett
  21. Takk for koselig kommentar på bloggen min =) Så fine ting du har fått i posten. Værstasjonen var genial. Ønsker deg også ei fin veke =)
    *klem Astrid*

    SvarSlett
  22. Hei:)

    Fant bloggen din helt tilfeldig idag, og har lagt den som favoritt!
    Den er kjempekoselig, og dere har et veldig fint hus:)

    klem, Wenche.

    SvarSlett
  23. Gratulerer med nytt kamera!
    er det noe man må ha for å blogge, ja så er det jo et godt kamera;)

    Hærlige saker i sink!

    Ha en superfin ny uke!
    Klem fra Chatrine:)

    SvarSlett
  24. Gratulerer med nytt kamera, fine bilder.
    Den værstasjonen har jeg også, den er så morsom.
    Og koselig hjerter, de kan man ikke få for mye av :)
    Ha en flott dag, klem :)

    SvarSlett
  25. Gratulerer med nytt kamera... nydelige bilder...og sink det er bare nydelig...
    klem Kerstin

    SvarSlett
  26. Hei
    Har vært på jakt etter slike sink-hjerter lenge. Finner bare flate.
    Ha ei fin uke!

    SvarSlett
  27. Så flott med nytt kamera da:-)
    Flotte zink-ting du har fått deg. Ha en fortsatt fin dag. Klem Ingrid

    SvarSlett
  28. Spennende med nytt kamera! Fine bilder :) Herlige sink-ting, morsom den værstasjonen.

    Ønsker deg en fin uke!

    SvarSlett
  29. Gratulerer med nytt kamera.
    Likte værstasjonen og sink hjertene dine.
    Eggkorg står på ønskelisten til meg også:))

    ha en fin uke:))

    Klem

    SvarSlett
  30. Grattis med nytt kamera, nå blir det vell en lek å ta bilder:)
    Så bra du fikk den andre krytekluten i hus. Søte hjerter du viser,og morsom værstasjon.

    Ha en flott dag videre
    Klem*

    SvarSlett
  31. Grattis med nytt kamera. Nydelige ting du har kjøpt, kjekt å høre at du har fått ny gryteklut. Klem fra Mona.

    SvarSlett
  32. Så nydelige sinkhjerter da...
    Gratulere så mye med nytt kamera. Det ønsker egentlig jeg meg også, men la en god del lapper i det kameraet jeg har da jeg kjøpte det. Må nok leve med det en stund til.
    Ha en flott uke:-)

    Cecilie

    SvarSlett
  33. Kul med ny kamera och nya möjligheter.
    Äggkorgen är ju superfin till äpplen.
    Ha det gott
    Annika

    SvarSlett
  34. Vilken snäll svärmor du har...:) så är man tillbaka igen..de onda trojanerna är borta och jag åtskilligt fattigare, ha en fin kväll, klem VIOLA

    SvarSlett
  35. wow! fargene på eplene kom virkelig fram med det nye kamerat!
    Ekstra kjekt å ta bilder nå kan eg tenke meg.

    Og ekorn huset, noe av det søteste jeg har sett!
    Ha en fin kveld,
    Klem julie

    SvarSlett
  36. Grattis med nytt kamera!!
    Så fint det var med epler i kurven! Jeg får ta ut telysene og prøve med epler:)
    Ha en fin uke,klem:)

    SvarSlett
  37. Jag skulle också behöva en ny kamera men tiden är inte den rätta just nu. Fina grejer du hittar!

    SvarSlett
  38. Så flotte saker! Likte de hjertene jeg. :) Har et som ligner. De er så fine. :)

    SvarSlett
  39. 170 prosent bedre, ja! Der var jo ikke så gærent heller. Hva for et kamera er det da? Fin kurv i fil de fer :) Ønsker meg en slik selv.

    Klemmer fra Stine

    SvarSlett
  40. Hei Margrete! Gratulere med nytt kamera, så heldig du var som fikk det gamle av svigermor. Jeg har fått mitt av oldemor...hihi...funker godt likevel det :) Den værstasjonen er bare så tøff, en slik en må jeg også ha meg! Ha en fin kveld da! Klem Siren :)

    SvarSlett