onsdag 23. september 2009

Blessings

I dag har jeg fått så mye fint :) Min mor har vært i USA og besøkt familie og venner, og med seg hjem hadde hun gaver til oss alle sammen. Denne søte posen var jo til å bli gald av bare pga fargene :) Og den inneholdt et nydelig lite hjerteskrin fra mine slektninger “over there” som har kikket i bloggen og min og funnet noe som passer perfekt på lysfatet mitt.

BILD9340

Thank you, Jean, Carol and Gayle, I just loved the beautiful heart!

BILD9342 

 

DSCI6924 DSCI6923

Jeg ønsket meg interiør og hageblader, og fikk flere forskjellige av mamma som jeg skal kose meg med i kveld. Min mors venninne Linda gav meg også et hageblad med mange flotte bilder. Hun er er glad i hage, og har skikkelig sansen for gode hageblader! 

Thank you Linda for the nice gardenmagazin. I am going to enjoy reading it tonight with a nice cup of tea :)

BILD9337

En fin topp med blonder på var også i gaveposen.

BILD9351

…Og to søte bokser med te. Jeg er glad i ingefærte, og fikk to nye varianter i dag, en med ingefær og kokos, og en med ingefær, fersken og aprikos. De dufter nydelig!

DSCI6916DSCI6912

…Og smaker herlig!

DSCI6920

Jeg ønsker alle en fin kveld, og takk for at du er innom og besøker bloggen min :)

BILD9349

 

45 kommentarer:

  1. Så koselige gaver du har fått ! Ja det høres ut som reine julaften, spør du meg. Kos deg med de flotte gavene :-)

    Ønsker dg en deilig kveld !
    Klem, Nostalgia

    SvarSlett
  2. Oi! Så utrolig mye fint du har fått. Heldig, du :) Det skrinet var kjempesøtt. Kos deg i kveld! Klem

    SvarSlett
  3. Såååå heldig du er. Flott å ha familie;-))

    SvarSlett
  4. Så utrolig mange flotte gaver fra familien:) ser de vet hva du liker:) Hjertet var helskjønt:) Nå er det en stund siden jeg har vært innom deg, så nå skal jeg jammen meg sette meg ned å lese og nyte innleggene dine, de er alltid så skjønne:) klem fra Monica

    SvarSlett
  5. Skal si du har vært heldig med amerikagavene. :) Masse fint! Mannen min skal til usa i starten av november, er spent på hva han har med hjem til meg. .. ;)

    SvarSlett
  6. så herlige mønster i de tekstilene. De var til å spise opp! :) Bare å se dem ga meg masse energi og humør! :) takk!

    SvarSlett
  7. Oj, så flotte gaver du har fått!!! Det hjertet var jo bare nydelig!!!
    Tenker du sitter og koser deg i kveld med hageblader og ingefærte!!!
    Klem fra Lunalu

    SvarSlett
  8. Så flotte gaver du har fått da!!
    Kjekt med utenlandske hageblader også....sikkert mye inspirasjon å finne der!!

    ha en fin kveld:o)

    SvarSlett
  9. Så fine gaver du har fått. Hjerteskrinet var kjempefint og kjekt med utenlandske blader. Ha ein fin kveld og kos deg.

    SvarSlett
  10. Åh, sådana fina presenter, och vad vackert du presenterar dem!
    Ha en fortsatt trevlig kväll!
    hälsn
    AnnA

    SvarSlett
  11. Hei på deg, la inn en kommentar i sted men tror ikke den kom med...prøver igjen

    Så skjønne gaver du har fått, posen var jo så lekker også. Ekstra stas og få Amerika gaver da, heldige du!! Klem

    SvarSlett
  12. Er det ikke flott at familjen kan følge med på bloggen også fra US..Avstånden krymper hele tiden.. de har jo fått med seg mange av dine innlegg, om interiør, hage, at du liker te og inte minst at hjertet passer perfket. Grattis på fødelsedagen får man lyst å si :)

    SvarSlett
  13. Heldiggris som har fått så masse fint fra "over there"
    Hageblader er så kjekt å se i , og planlegge til neste sommer...om den kommer??;=)
    Ha en nydelig kveld,klem:)

    SvarSlett
  14. Heisann. Så heldig du har vært som har fått så mye fint!!
    Nydelige bilder:)

    Ha en flott kveld:)
    Klem Linda

    SvarSlett
  15. Så heldig du er som har fått så fine gaver.....det hjertet var bare nydelig....
    ha en fin kveld
    klem edda

    SvarSlett
  16. Så koselig med et skikkelig gavedryss midt i september!!

    SvarSlett
  17. Utrolig flotte gaver!!!
    Nydelig hjerteskrin!
    Så heldige du er...
    Sikkert masse fin inspirasjon å finne i disse magasinene:)
    Ha en fortsatt fin uke!
    Klem Anita

    SvarSlett
  18. Så koselig med gaver fra familien. Det hjertet var kjempefint!

    Ha en god natt. :)

    SvarSlett
  19. Så koselig med gave i posten og helt fra Amerika da.... Moro..
    Hageblader far et annet land er spennende...det har gått veldig mye i hage blader hos meg det siste året...
    Klem Kerstin

    SvarSlett
  20. Wow, så mye fint du har fått. Så gøy at de følger med på bloggen din og vet hva du liker:-)
    Ha en herlig dag. Klem Ingrid

    SvarSlett
  21. oi så masse flott du har fått!!! Jeg skal si du er heldig:) Ha en fin dag!!

    SvarSlett
  22. Men så koseleg! Heldig som har så flotte folk rundt deg:) Nydelege gåver.
    Ha ein fin dag:D

    SvarSlett
  23. Så flotte gaver du har fått, de ligger det omtanke bak. Spesielt det lille hjerteskrinet, så nydelig!
    Ha en fin dag videre, klem :)

    SvarSlett
  24. Så flotte ting du har fått min venn!! Helt nydelig alt sammen. Forstår godt at du koser deg nå! Det hjerteskrinet var bare mega-fint:o).
    Ønsker deg en vidunderlig kveld.
    Klem fra Solveig

    SvarSlett
  25. Hei
    Så flotte ting du har fått deg. Syntes posen med navnet ditt var så nydelig.
    En at de har sett på bloggern din hva du liker. Morsomt.
    Håper du får en fin kveld med god te i koppen og mye fint lesestoff.

    Klem

    SvarSlett
  26. Hei,Margrethe.Nydelig farge på toppen.Likte også hjertet veldig godt.Ønsker deg en god helg.

    SvarSlett
  27. Kos deg med alle gavene i kveld! Må si du har fått mye fint, men det lille hjerteskrinet "tok kaka" som vi sier i Østfold...
    Klem fra Marit :o)

    SvarSlett
  28. Toppenfina presenter du har fått och dina nya tesorter blir jag riktigt sugen på. Jag älskar te av olika slag. Tack för alla dina vänliga kommentarer hos mig! Må så gott!

    SvarSlett
  29. Så snille familiemedlemer du har:) så mye tanke bak gavene!!
    Ja!! Fargene var rett og slett herlige. Og det lille hjerteskrinet passte jo perfekt til fatet. Alltid spennende med gaver fra andre land. Spesielt mye fint i usa:)

    Ønsker deg en fin høstkveld videre!
    Klemmer

    SvarSlett
  30. Lyckliga dig..så många vackra gåvor du fått....ha en skön helg med de dina, klem

    SvarSlett
  31. Her har du fått masse flott ja. Det lille hjerteskrinet var jo bare såååååå utrolig skjønt!

    Jiippiiiiii - i morgen er det fredag og helg igjen - kos deg!!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  32. god kveld margrethe -
    å, så mye fine gaver! så gøy! så hyggelig!
    ..den stoffposen var jo bare helt herlig, og vakker bluse, ja alt var jo så fint!
    heldige du - nyt gavene, og ikke minst de spennende magasinene..
    go`klem fra meg..

    SvarSlett
  33. Så flotte gaver du har fått! Det hjerteskrinet var ordentlig nydelig:)

    Ønsker deg en god helg og god lesning:)

    Klem Silje

    SvarSlett
  34. Åhh så heldig du har vært! Det hjertet var bare nydelig :) Morsomt med ting som kommer langveisfra.

    Kos deg i kveld med spennende blader :)

    SvarSlett
  35. Heldige du... Så mye flott du har fått. Det lille skrinet var jo bare nydelig.

    Tusen takk for koselig hilsen inne hos meg:)

    Ønsker deg en kjempefin helg
    Klem*

    SvarSlett
  36. så deilig med slik gavepose da, masse fint der :) Flott med påfyll og inspirasjon, og te til høstkveldene :D

    Gooood helg!

    SvarSlett
  37. Hei, så spennende med "amerikapakke",nydelige ting. Husker når vi har små for en stas det var å få pakke fra Amerika. Ha en fin helg M., klem fra Mona.

    SvarSlett
  38. Hei, takk for hyggelig hilsen. Gratulerer med flotte gaver fra USA....klem Siv

    SvarSlett
  39. Hei Margrethe, så fine gaver du har fått!
    Den lille hjerteboksen var nydelig!
    Og toppen ser riktig så flott ut!
    Elsker både interiørblader og hageblader.
    Men skal ikke skryte på meg noen flott hage.
    Den har ikke blitt prioritert her enda, men det blir, men ønsker å ha det enkelt og velstelt.

    Ha fortsatt en fin helg!
    Klem til deg.

    SvarSlett
  40. He he ja du kan trygt si at han har gjort en god handel:)
    ha en fortsatt fin kveld
    klem edda

    SvarSlett
  41. Hei!
    Jeg ser du har satt deg på listen over ABC i ord og bilder deltakere, men jeg finner ikke noe innlegg her inne hos deg.
    Kanskje du har linket feil?
    Listen på ABC tema bloggen min er ment til å skrive seg på når man har postet bokstav innlegget sitt (som denne uker er A).
    Grunnen til at jeg er litt streng på det, er at det blir så kjedelig for deltakere å komme inn på blogger der de ikke finner det aktuelle innlegget (selv om det er mye annet fint å se slik som her inne hos deg).
    Når folk endelig poster bokstavinnlegget sitt, så gidder ikke vi å komme tilbake igjen. Så det er dumt for begge parter.
    Veldig flott om du vil være med på ABC i ord og bilder.
    Hvis du lager et innlegg i løpet av dagen, så gi meg beskjed.
    Ellers så må jeg dessverre slette linken din på mr. Linky.
    Men du kan naturligvis lage innlegg helt frem til neste torsdag, så da e det bare til å skrive seg opp på ny! Ny bokstav kommer neste tordag kveld/fredag morgen.
    Håper du forstår hvorfor og dette er bare ment som en liten veiledning nå i starten av 2. runde når alt er nytt for nye deltakere.
    Håper jeg hører fra deg igjen:)

    SvarSlett
  42. Hei kjære deg! Så vakkert hjerteskrin du har fått, det var virkelig nydelig!! Så gøy med gaver, også så snill mor du har som tar med gaver til dere alle sammen: ) Håper du nyter søndagen med deilig te og amerikanske interiørmagasiner.. Klem fra meg

    SvarSlett
  43. Vilka underbara precenter och jag kan nästan se hur mysigt ni har haft det.
    Fint du visar oss.
    Ha en skön söndag kväll
    Annika

    SvarSlett
  44. Så kjempekoselige gaver du har fått fra "over there" da! :) hjerteskrinet var nydelig. Og den toppen så veldig fin ut selv om jeg bare ser en flik på bildet. Du må ta den på deg på møte en søndag da ;) Koselig å få gaver fra et annet sted i verden :) Ha en fin kveld!

    SvarSlett