tirsdag 23. juni 2009

God St.Hans til dere alle!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

En Riktig god ST.Hansaften ønskes alle mine bloggvenner.

DSCI5974

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Denne peonen sprang ut i dag, en fin overraskelse midstommers :)

DSCI5970

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Winchester catedral sto også med en vakker rose utsprunget.

DSCI5976

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Og bare fordi det er St.Hans legger jeg ved en liten sol som har tatt seg til rette i bedet mitt. Den har sådd seg selv, og jeg har ikke hjerte til å fjerne den, selvom jeg aldri hadde valgt å så den selv.

 

Ha en fin kveld :)

15 kommentarer:

  1. God St.Hans til deg også! Huset ditt ser nå veldig koselig ut;) Takk for rose info, det er kommet blomst og masse knopper på den klatrerosen du vet..knopper på de ute også..spent på tre busker jeg plantet i fjor!!
    Ha en flott kveld!!

    SvarSlett
  2. Nydelig tid i hagen nå. Great Western har eg flytta med meg Fra barndomshjemmet. Den er ein stor favoritt. Har 4 store av den i hagen. Den lager stadig nyplanter på sia av `mora`.Nydelige sjateringer i blomstene, som dufter godt. Så fine bilder du tar! Ha ein fin St.Hans du også.Nyt sommeren.

    SvarSlett
  3. God st.hans til deg også. Nydelig peon!

    SvarSlett
  4. Fiiine roser :D Jeg er egentlig ikke så glad i dem da jeg inbiller meg at roser er sære og bikker over bare en ser litt lenge på dem. Flotte er dem da uansett, jeg rosahateren har faktisk forelska meg litt i den lyse, sarte rosafargen som flere av dine har... Skumle greier altså ;)

    Og gratulerer så mykje med tupper!! For noen flotte kochin damer!! De er nok ikke mye skvetne :) Flott farge på wyandottene også, me like :D

    SvarSlett
  5. Du fikk det til med bildet!

    Nydelige blomster! I dag blomstret peonen min også, så vakker! Dyp rosa. Må ut og ta bilde av den før det er for sent...

    mette

    SvarSlett
  6. Så nydelige blomster du viser bilder av idag, du har en nydelig hage!

    Jeg er visst inne i en sånn "jeg elsker skjell" periode, for nå begynner det å samle seg opp her, både med lamper, lykter, skåler og t.o.m. salt- og pepperbøsse i skjell, hihi..

    Håper du har hatt en koselig St.Hans feiring og at du får en fin onsdag,

    Klem fra meg: )

    SvarSlett
  7. Takk for det, og takk for hyggelig hilsen!
    Nydelige peoner, vakre bilder, og skikkelig fresh gul blomst!!!
    Håper dere har hatt en fin St.hansaften!
    Nattaklem fra Anita

    SvarSlett
  8. Håper du fikk en fin St.Hans. :)
    Nydelige roser og peoner du viser bilder av. Her er flere av peonene i ferd med å springe ut. Roser har jeg ikke så mange av ennå...

    SvarSlett
  9. Deilig med litt varme på St. Hans.....deilig!

    Herlige bilder av blomstrene dine også, og jammen begynner ikke mine peoner og springe ut også...heldigvis, var litt bekymret siden det bare ble knopper i fjor...

    SvarSlett
  10. Nydelige bilder min venn! Nå har også jeg fått flere peoner i hagen....gleder meg!
    Ha en fin dag!
    Hilsen Solveig

    SvarSlett
  11. Heihei og takk for hyggelig hilsen:) Tror heller ikke du har vært hos meg før og håper du kommer igjen:)Alltid hyggelig med nye lesere. Har ikke vært her inne før og jeg må si du har misunnelsesverdig fine blomster i hagen!Nydelige! Koselig blogg du har også..kommer tilbake:)

    SvarSlett
  12. Så mye vakkert som åpner seg og kikker frem i hagen deres :) En nytelse å se. (Det skulle vært lukt på internett også...hehe.)

    SvarSlett
  13. Du har så mange vakre blomster i hagen din - rosa og peonen var nydelige!!!
    Håper du hadde en fin st.hans i går, ble rolig feiring på meg!
    Klem fra Lunalu

    SvarSlett
  14. Så flott å få en nyutsprunget peon itil sankthans!
    Her er det også kommet en - hurra!

    Det var mange flotte roser i innlegget under her. Jeg har noen av dem for første gang i år og er veldig spent på dem.
    The Pilgrim har jeg hatt i maaange år, den er nydelig og blomstrer og blomstrer og blomstrer. En av de som holder ut lengst her, sammen med Stanwell P som jeg ikke er så begeistret for. Men nydelig duft, - det har han.

    SvarSlett
  15. Så nydelig pion og roser. Nydellig roser i forrige innlegg. For en hage du har, blir helt missunnelig jeg:)
    Her er det så fint vær,så jeg har vært ute i hele dag. Å, det er så godt med sol og sommer:))
    Vet du svigerdattra mi er fra sørlandet:))
    KLem Synnøve

    SvarSlett