mandag 25. mai 2009

Turbolottes useriøse stolfotokonkurranse

Jeg forsøker meg på Turbolottes useriøse stolfotokonkurranse og har akkurat lastet inn dagens bilder, så fram med kameraet igjen :) Jeg har fast dataplass på kjøkkenet enn så lenge. Utsikten er naboens garasje :) Så sånn ser det ut fra stolen min. 

DSCI5255

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Og her er utsikten den andre vegen.

DSCI5257

 

 

 

 

 

 

 

 

 

           DSCI5260                                                                         Og et rett ned. Sokkene har mamma strikket og jeg har en haug av disse fargesprakende ullsokkene. Jeg er storforbruker, og går med de nesten hele året  :)

…Og gulvet, skrekk og gru… gulnet furu med store sprekker. Det skal bli grått til sommeren!

8 kommentarer:

  1. Heey! Så gøy at du er med. Hvilken bilde skal jeg bruke av alle de? Jeg synes jo alle var strålende fine men det med sokker var jo artig. Men det kan du bestemme.

    SvarSlett
  2. Hehe, likte du sokkene, så ta de du :) Er vel ikke det fineste interiørbildet jeg har, men det var vel heller ikke meningen ;P

    Hilsen Margrethe

    SvarSlett
  3. Absolutt ingenting å si på utsikten, kjempe lekkert kjøkken...

    SvarSlett
  4. Morsom konkurranse! Så koselig kjøkken du har :0) Skjønner godt at du liker å sitte der med data'n. Selv sitter jeg i godstolen i stua med pc på fanget :0)

    SvarSlett
  5. For et flott kjøkken du har, sitter bare her og god sukker jeg nå. Deilige sokker også. Jeg elsker også slike ullabber, men slenger de bort i mai en gang, og finner de frem igjen i september ;)

    SvarSlett
  6. så koselig kjøkken du har:)

    Astrid Lindgren rose har jeg en av. Den er nydelig når den blomstrer.

    Ei venninne av meg har rødt hus og rosa blomster. Det er kjempefint, selv om det ikke høres sånn ut.

    Koselig historie om engelen.

    ha en fin dag:)
    Jeg linker deg:)

    SvarSlett
  7. En fin plass du har valgt som sittested for pc bruk..her har du jo litt utsyn til verden utenfor..lyst og deilig

    SvarSlett
  8. Takk for hyggelig kommentar i bloggen min. :)
    Nå har jeg lest meg bakover hos deg. Kjempekoselig hus, hage og ikke minst hund.

    Hilsen fra Line
    (som bodde de 23 første årene av sitt liv i Kristiansand ;)

    SvarSlett