mandag 25. mai 2009

Hengestol og roseplanting

DSCI5234I dag har fått på plass en hengestol vi kjøpte for 149,- kr hos KiD interiør. Jeg har kikket på andre slike som har vært det femdobbelte i pris, og må si jeg synes jeg har gjort et godt kjøp :) Ikke like flott stoff og finish, men den gjør nytten og er god å sitte i.

Det står tre skjærsminbusker her, måtte ta med et bilde av noen knopper som forhåpengligis snart springer ut.

I dag har rosene Jasmina og Frühlingsduft kommet i jorda, jeg håper de blir så store kraftige som jeg har forestilt meg. Jeg har satt de plenen og håper å få laget til litt mer bed rundt etterhvert som det blir kjøpt inn planter, men foreløpig blir de solitærer. Jasmina skal få et stativ av armeringsjern hadde jeg tenkt, men foreløpig klarer hun seg uten.

DSCI5246DSCI5254

DSCI5247

 

 

 

 

 

 

 

På bildene over: Frülingsduft, skjærsminknopper og Jasmina.

2 kommentarer:

  1. Det var en kjekk stol! Ser ut som en ordentlig koseplass... Satt akkurat og tenkte på en slik en i dag så da passer det å få tips om hvor en kan få tak i det. Takk til deg :)

    SvarSlett
  2. Ja det var litt av et kjøp..og fin plass har den fått der den henger også:O)Go`ukestart til deg fra Maliva

    SvarSlett